معاون توسعه مشاركت‌های مردمی کمیته امداد اردبيل از کمک بيش از 334 ميليون تومان به ساخت 50 واحد مسكونی برای زلزله‌زدگان كرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صفر توحيدی، معاون توسعه مشاركت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبيل با اشاره به اينكه خيران اردبيلی 334 ميليون تومان به ساخت مسكن برای مردم آسيب‌ديده از زلزله‌ كرمانشاه كمک كرده‌اند، گفت: بر اساس برنامه‌ريزی ‌های انجام شده، با مشاركت خيران اردبيلی 50 واحد مسكونی برای زلزله‌زدگان كرمانشاهی ساخته خواهد شد.

وی با بيان اينكه در اقدامی خداپسندانه، يكی از نيكوكاران اردبيلی 200 ميليون تومان به ساخت مسكن برای زلزله‌زدگان كرمانشاه كمک كرده است، اعلام كرد: چنين اقداماتی علاوه بر ارتقای همبستگی اجتماعی در بين اقشار مختلف جامعه، می تواند شادی و نشاط مضاعفی را به مردم آسيب‌ديده از زلزله كرمانشاه اهدا كند.

معاون توسعه مشاركت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبيل با اعلام اينكه امدادگران كميته امداد استان اردبيل نيز يک ‌روز از حقوق ماهيانه خود را به امر كمک برای ساخت مسكن زلزله‌زدگان كرمانشاهی اختصاص داده‌اند، افزود: مددكاران و امدادگران استان اردبيل بيش از 11 ميليون تومان به ساخت منزل برای زلزله‌زدگان كرمانشاه كمک كرده‌اند.

توحيدی با اشاره به اينكه خيران از طريق سامانه 3000333345 می ‌توانند كمک‌های خود را برای كمک به ساخت منزل مسكونی زلزله‌زدگان كرمانشاه در اختيار كميته امداد قرار دهند، بيان كرد: نيكوكاران با استفاده از شماره‌گيری #045*8877* نيز می‌توانند در امر خانه‌سازی برای مردم آسيب‌ديده از زلزله كرمانشاه مشاركت كنند.

وی با بيان اينكه با توجه به برودت هوای سرد و زمستانی لازم است بيش از پيش به ياری مردم زلزله‌زده كرمانشاه بشتابيم تا ساخت سرپناه مقاوم برای آنها سرعت گيرد، گفت: در شرايط جوی كنونی و احتمال بارش برف و يخبندان در مناطق زلزله‌زده، ضرورت دارد نيكوكاران اردبيلی همچون سنوات گذشته به رفع مشكلات و مسائل زلزله‌زدگان كرمانشاه كمک كنند.

توحيدی با اشاره به اينكه خيران اردبيلی تاكنون بيش از 3 ميليارد تومان به مردم زلزله‌زده كرمانشاه كمک كرده‌اند، بيان كرد: اردبيلی‌های نيكوكار يک ‌ميليارد و 362 ميليون تومان از اين مبلغ را با مراجعه به مراكز نيكوكاری در اختيار زلزله‌زدگان قرار داده‌اند.

معاون توسعه مشاركت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبيل با بيان اينكه مردم خير اين استان می توانند با عضويت در كمپين سرپناهی نيز در ساخت خانه برای زلزله‌زدگان مشاركت كنند، افزود: شماره حساب ۹۹۹۹ نزد بانک ملی نيز برای واريز كمک های مردمی به زلزله‌زدگان در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پيام/ح

ساخت مسکن برای زلزله زدگان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.