با وجود تعلیق ۶ ماهه "ویتالی موتکو" از سمت ریاست فدراسیون فوتبال روسیه، نظارت وی به آمادگی این کشور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قطع نخواهد شد.

نظارت موتکو به آمادگی جام جهانی ادامه دار استبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، "ویتالی موتکو" اعلام کرد تعلیق او از فعالیت در فدراسیون فوتبال روسیه هیچ مانعی بر نظارت او جهت آمادگی روسیه برای جام جهانی ۲۰۱۸ ایجاد نمی کند.

نشریه تاس شب گذشته اعلام کرد، فعالیت رئیس فدراسیون فوتبال روسیه برای ۶ ماه تعلیق شده است و در این مدت الکساندر آلایف مدیر اجرایی فدراسیون وظایف ویتالی موتکو را برعهده خواهد گرفت.

موتکو رئیس ستاد سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ، گفت:کناره گیری من از ریاست به این معنی نیست که میزبانیمان را در جام جهانی فراموش کرده ام. من همچنان معاون نخست وزیر هستم و نظارت بر آمادگی جام جهانی را ادامه می‌دهم.

بنابراین گزارش پس از آنکه تیم روسیه به دلیل جنجال‌های دوپینگ از شرکت در رقابت‌های المپیک زمستانی محروم شد. کمیته بین المللی المپیک ، موتکو را از هر گونه فعالیت در المپیک‌های زمستانی محروم کرد؛ بنابراین او تصمیم گرفت تا مدتی را از سمت ریاست فاصله بگیرد.

موتکو از سال ۲۰۱۵ ریاست فدراسیون روسیه را برعهده داشت.

انتهای پیام/

نظارت "موتکو" به آمادگی جام جهانی ادامه دار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار