پرواز بیش از هزار فرهنگی فرهیخته و ده هزار نوگل بوستان در زلزله بم

بیش از هزار فرهنگی فرهیخته و ده هزار نوگل بوستان تعلیم و تربیت همراه با مهربانان شهرستان بم در زلزله بم پرواز کردند.

پرواز بیش از هزار فرهنگی فرهیخته و ده هزار نوگل بوستان در زلزله بمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محسن بیگی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت پنجم دی ماه سالروز زلزله شهرستان بم پیامی صادر کرد.


متن پیامبه شرح ذیل است:

صفحات تاریخ صبحگاه پنجم دی ماه 82 را نشان می داد، مردم خستگی لحظه های خود را می گذراندند.


چرا ستاره ها را شوق درخشش نبود و در ماه، نا آرامی موج می زد و خورشید غمگین برای طلوعی دوباره بود؟


ناگاه گاهواره زندگی مردم شهرستان بم تکان شدیدی خورد و رویای عزیزانی که در خواب بودند برای همیشه جاودان ماند و بیش از هزار فرهنگی فرهیخته و ده هزار نوگل بوستان تعلیم و تربیت همراه با مهربانان شهرستان بم پرواز نمودند.


غبار غم در فضای شهرستان ستاره تمدن جهان، جای عطر نارنج نارنجستان ها را گرفت. ارگ شکوهمند بم نیز تاب غم فراغ فرزندان خویش را نداشت و آن هم ویران گشت.


بازگشایی مدارس و تداوم امر مقدس تعلیم و تربیت ده روز پس از حادثه دلخراش زلزله بم، افروختن چراغ امیدی فرا راه مردمان دارالصابرین بود و کاشتن گل امید بر شاخسارهای نا امید.


یاد و خاطره درگذشتگان زلزله دلخراش شهرستان بم در دی ماه 82 به ویژه فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیز را گرامی می داریم و بر این باوریم نوجوانان و جوانان برومند دارالصابرین چون همیشه نقش آفرین زیباترین نقوش موفقیت و سربلندی در عرصه های مختلف بر جریده تاریخ افتخارات استان و کشور هستند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار