مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان کرمان 13 تا 19 دی ماه برگزار می شود.

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه کتاب کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت :شعار نمایشگاه کتاب استان کرمان "آینده روشن با خانواده کتابخوان" است.


وی افزود: نمایشگاه در سه سالن با فضای 6 هزار مترمربع برگزار می شود و تاکنون حدود 500 ناشر برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کرده و 330 غرفه آماده واگذاری به ناشران است.


وی عنوان کرد: برگزاری نشست های مختلف، برنامه های فرهنگی و غیره علاوه بر فروش کتاب در نمایشگاه اجرا خوهد شد و فضایی برای حضور مردم و بهره گیری از کتاب و فعالیت های حوزه کتابخوانی خواهد بود.


علیزاده گفت: شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان کرمان از 13 تا 19 دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی جنوبشرق کرمان برگزار می شود و ساعت بازدید از نمایشگاه 10 صبح تا 8 شب است.


وی اظهار کرد: حدود 20 ناشر و موسسه استانی در نمایشگاه کتاب کرمان حضور خواهند داشت و در مجموع 48 هزار عنوان کتاب در شانزدهمین نمایشگاه استان ارائه می شود.


وی با اشاره به اینکه 600 میلیون تومان بُن خرید کتاب در نمایشگاه توزیع می شود، عنوان کرد: نمایشگاه کتاب استان با هیچ نمایشگاهی در کشور تداخل ندارد و زمینه حضور ناشران برجسته در استان فراهم است.


وی افزود: همچنین مردم می توانند از طریق پیش فروش، بن کارت های الکترونیکی را خریدار کنند، ضمن اینکه امکان استفاده از بن های نمایشگاه تا دو هفته بعد در کتابفروشی های سطح شهر نیز فراهم شده است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: غرفه خیریّه ای در نمایشگاه کتاب برای مناطق زلزله زده کرمانشاه، کوهبنان و راور کتاب جمع خواهد کرد.


انتهای پیام/س

 

شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان کرمان 13 تا 19 دی ماه برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار