شرکت 2000 همدانی در آزمون تربیت حافظان قرآن کریم

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت : 2000 همدانی در آزمون تربیت حافظان قرآن شرکت می کنند.

شرکت 2000 همدانی در آزمون تربیت حافظان قرآن کریمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت‌الاسلام سید علی حسینی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به برگزاری آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم همدان درمراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در بقاع متبرکه همدان افزود: در این آزمون که ۱۲ اسفندماه امسال برگزار می‌شود ۲ هزار نفر از قرآن آموزان ما در این دوره شرکت می‌کنند.

وی  اظهار داشت: 9 دی‌ماه امسال ساعت 10 صبح مراسم بزرگداشت این حماسه مردمی در صحن مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر بقعه متبرک امامزاده عبدالله(ع) همدان، ائمه جماعات دیگر بقاع متبرکه نیز در شب و روز 9 دی‌ماه  همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا و یا ظهر و عصر پیرامون این حماسه عظیم و لزوم بصیرت افزایی در جامعه سخنرانی می‌کنند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان به وقف‌های جدیدی ثبت‌شده در سطح شهرستان همدان اشاره کرد وابراز داشت: در 9 ماهه نخست امسال 9 وقف به ثبت رسیده است و وقف جدیدی نداشتیم.

حسینی ادامه داد: این آزمون مختص افرادی است که در دوره‌های حفظ قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه همدان شرکت کرده و توانسته‌اند آمادگی لازم برای شرکت در آزمون‌های شفاهی و کتبی این طرح را به دست آورند.


انتهای پیام/ج


شرکت همدانی در آزمون تربیت حافظان قرآن کریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار