بلاتکلیفی بیش از 5 هزار واحد مسکن مهر در خراسان شمالی

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان خراسان شمالی گفت:در حال حاضر پنج هزار و 510 واحد مسکن مهر به علت عدم آورده از سوی متقاضی همچنان نیمه ساخت مانده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ جواد عمادیانفرسرپرست مدیریت مسکن و ساختمان خراسان شمالی اظهار کرد: پنج هزار و 510 واحد مسکن مهر توسط پیمانکاران در حال ساخت بوده که به دلیل عدم مشارکت متقاضیان این عملیات ساخت و ساز متوقف شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه پیمانکاران از خود پولی نداشته که نسبت به تکمیل واحدها اقدام کنند ، باید متقاضیان باقی مانده سهم خود از ساخت و ساز را بپردازند که متاسفانه آنان در این مهم مشارکت نمی کنند .

عمادیانفر با اشاره به اینکه مقرر بود پرونده مسکن مهر در خراسان شمالی تا پایان سال آینده بسته شود،اظهار کرد: اما به دلیل عدم تامین باقی هزینه ها از سوی متقاضیان ،پیش بینی می شود این مهم تا سال آینده نیز به اتمام نرسد.

عمادیانفر با بیان اینکه برای ساخت واحدهای مسکن مهر اعتبارات زیادی از سوی دولت و خود مردم هزینه شده است، گفت: باید متقاضیان نسبت به پرداخت همه آورده خود اهتمام ورزند تا ساختمان های نیمه کاره سریعتر تکمیل و بهره برداری شود.

وی تصریح کرد: بیش از نیمی از واحدهای مسکن مهر نیمه تمام مربوط به منطقه گلستان شهر بجنورد است و حدود دو هزار و 500 واحد نیز در شهرستان های شیروان ، اسفراین و مانه و سملقان و گرمه و جاجرم احداث شده است ، درمجموع سهمیه استان ساخت 24 هزار واحد مسکن مهر بوده که از این تعداد بیش از 15 هزار واحد به بهره برداری رسیده است.

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی یادآور شد:در حال حاضر عملیات ساخت سه هزار و 480 واحد مسکن مهر در سطح استان تکمیل شده و این واحدها آماده بهره برداری هستند و با اشاره به کاهش سود تسهیلات مسکن مهر ، برای واحدهای آسیب دیده ناشی از زلزله نیز دوسال تنفس در پرداخت تسهیلات داده شده است.

انتهای پیام/آ

تکمیل ساخت سه هزار و 480 واحد مسکن مهر در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.