صدا وسیمای مازندران در سالروز حماسه بصیرت مردمی ۹ دی با تهیه ویژه برنامه‌هایی به نقش‌آفرینی مردم در صحنه دفاع از حریم ولایت و خنثی‌سازی فتنه ۸۸ و واکاوی ابعاد مختلف فتنه می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی صداوسیمای مرکز مازندران اعلام کرد، صدا و سیمای مازندران در سالروز حماسه بصیرت مردمی ۹ دی با تدارک و تهیه ویژه برنامه‌هایی در بخش‌های مختلف به نقش‌آفرینی مردم در صحنه دفاع از حریم ولایت و نقش بی‌بدیل آنان در خنثی‌سازی فتنه ۸۸ و واکاوی ابعاد مختلف فتنه می‌پردازد.

روایت هنری از هنر انسجام ملی در خلق حماسه حضور از رسانه استانی با بهره‌گیری از دیدگاه صاحب‌نظران از ویژه‌گی‌های مهم این برنامه‌ها است.
صدا:
ویژه برنامه «میزگرد هفته» در ۲ برنامه ۵۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی و اجرای خدابخش غلامی به بررسی حوادث سال ۸۸ و پیدایش ۹ دی و حمایت مردم از انقلاب و رهبری می‌پردازد.

راه روشن در دو برنامه ۳۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی حسین ابراهیمی و اجرای کاظم سورتچی و با ارائه گزارش‌هایی از کریم سلمانپور به تبیین حماسه ۹ دی از زبان رهبر معظم انقلاب می‌پردازد.

صبح مازندران این برنامه به مدت ۵۰ دقیقه به تهیه‌کنندگی بهمن یداللهی و اجرای معصومه همتی با موضوع مسیر روشن زندگی با آیتم‌هایی، چون با مباحث کارشناسی، گزارش و تلفن مردمی به تببین مسیر روشن و انتخاب صحیح ویژه ۹ دی می‌پردازد.

تجلی بصیرت ویژه برنامه ترکیبی ساده است که در یک برنامه ۳۰ دقیقه‌ای در یوم‌الله ۹ دی با استفاده از گزارش کارشناسی و سخنان رهبر معظم انقلاب به حماسه ۹ دی اشاره می‌کند.

در برنامه «چراغ بصیرت» دو آنونس ۹ دی، تفکر و عبرت از کلام رهبری پخش می‌شود.

لحظه شناسی برنامه‌ای است به مدت ۳۰ دقیقه به حماسه ۹ دی و پخش کلام رهبری اختصاص دارد.

سیما:

سیمای مازندران نیز با پخش ویژه‌برنامه «حماسه بصیرت» به تهیه‌کنندگی علی‌اصغر باباکوهی و اجرای حمیدرضا ملک‌محمودی باحضور کارشناسان و صاحب‌نظران این عرصه به پایبندی ارزش‌های ایرانی و اسلامی و پیوند مردم با ولایت می‌پردازد.

همچنین با پخش فیلم‌های تلویزیونی ذهن خاموش، مسیرروشن، مینی سریال خواب بلند، فیلم سینمایی قلاده‌های طلا، برنامه‌های انقلاب زنده، جهان آرا، مستند‌های اتحاد شوم، گرمترین روز زمستان، کاک سلیم و برادران ونیز میان‌برنامه‌های پسافتنه، فریاد رسی امت، سالروز حماسه ۹ دی را پاس میدارد.

معاونت اطلاعات و اخبار


پخش گزارش تولیدی ۳ دقیقه‌ای با محوریت بصیریت مردم در سرنوشت خویش در مجموعه خبری ۲۰:۴۵ و ۲۳ شب‌های ۸ و ۹ دی با ارائه گزارش عباس نوائیان

گفتگوی ویژه خبری به مدت ۲۰ دقیقه با اجرای سیدرضا کریمی در شب شنبه ساعت ۲۱ تا ۲۱:۲۰ با حضور کارشناس سیاسی

پوشش خبری رویداد‌های ویژه روز ۹ دی ۹۶ اعم از مراسم، همایش و راهپیمایی با حضور خبرنگاران در صحنه

انتهای پیام /ر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار