نماینده مردم شادگان گفت: آقای رئیس جمهور! شرایط کنونی خوزستان بسیار خطرناک و از خط قرمز هم گذشته، این حرف متخصصان و کارشناسان است.

چرا دولت به داد مردم خوزستان نمی رسد؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان طی تذکر شفاهی امروز سه‌شنبه (5 دی ماه 96) مجلس گفت: آقای رئیس جمهور! شرایط کنونی خوزستان بسیار خطرناک و از بحران و خط قرمز هم گذشته، این حرف متخصصان و کارشناسان است.

وی افزود: روز گذشته ریزگردها و گردوغبار نفس خوزستانی ها را گرفت که متاسفانه شرایط فعلی به شکلی است که همه چیز در معرض تخریب قرار دارد؛ چرا دولت به داد مردم خوزستان نمی رسد؟

نماینده مردم شادگان در مجلس همچنین تصریح کرد: مسئولان دیگر جلسه برای حل مشکلات ریزگردها برگزار نمی کنند؛ این را هم بگویم تامین آب از خط قرمز گذشته که متاسفانه آقای جهانگیری و رئیس سازمان محیط زیست می گویند خوزستان آب مازاد دارد! اما بدانید مردم خوزستان شرایط مناسبی ندارند و ادارات و مدارس این استان تعطیل است و همین امر سبب شده مردم محبور به خروج و مهاجرت از استان شوند.

وی برهمین اساس اظهار کرد: گویا دولت ما را فراموش کرده است حداقل هیئت رئیسه و مجلس در این رابطه به داد مردم خوزستان برسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۵ دی ۱۳۹۶
ايا فقط ريز گرده،،،،،،فقر وعقب ماندگي چي
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۵۵ ۰۵ دی ۱۳۹۶
فقط نفت خوزستان اهمیت داره
آخرین اخبار