پادگان شهید قهرمان همدان رتبه اول حفظ قرآن در سی و هفتمین دوره رقابت های کشوری قرآن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی راکسب کرد.

کسب رتبه اول حفظ قرآن توسط پادگان شهید قهرمان ارتشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس سریشی ،مسئول خبر تیپ ۳۱۶ زرهی پادگان شهید قهرمان ارتش استان همدان گفت: سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشوری قرآن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با حضور صدها نفر از نمایندگان، متسابقین، منتخبین یگان‌های نیروی زمینی ارتش از سراسر کشور برگزار شد که سروان مسعود فراهانی جمعی تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان در رشته حفظ کل قران کریم مقام اول را بدست آورد.

سروان مسعود فراهانی با اشاره به سطح بالای این مسابقات اظهار کرد: حضور بیش از صدها حافظ کل و جزء در این رقابت‎ها و در مجموع یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران نشانه‌ی بارزی از تلاش موثر برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق جامعه قرآن محور و نیز افزایش حافظان کلام وحی است.

این حافظ کل قرآن با اشاره به لزوم تلاش و کوشش برای اشاعه فرهنگ قرآنی در کشور و به ویژه در نسل جوان ادامه داد: قطعا قرآن تنها نسخه شفا بخش و بی نظیری است که می‌تواند سعادت دنیا و آخرت و نیز سلامت روح و روان انسان را تضمین و او را از سقوط منجلاب نیستی و تباهی نجات دهد.

گفتنی است؛ در حال حاضر مجموعه دارالقرآن و بخش آموزش تیپ ۳۱۶ زرهی یا برگزاری ده‌ها کلاس به صورت هفتگی مشغول آموزش و ارتقاء سطح معلومت قرآنی کارمندان پایور، وظیفه و نیز خانواده‌های ساکن در کوی سازمانی این یگان است که از این ره‌آورد و طی چند سال گذشته موفق به کسب عناوین ممتاز و افتخار آمیزی به صورت انفرادی و جمعی و در رشته های مختلف قرائت، حفظ جزء و کل، تفسیر و اذان شده است.

همچنین دارالتحفیظ این یگان با همکاری جامعه القرآن استان و با تشکیل سه کلاس ویژه در حال پرورش و آموزش ده‌ها حافظ خردسال است.

انتها ی پیام/غ

قرآن ضامن سعادت دنیا و آخرت و نیز سلامت روح و روان انسان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار