تیم تاتنهام در نخستین دیدار هفته بیستم لیگ توانست ساوتهمپتون را با نتیجه پر گل 5 بر 2 شکست دهد.

غوغای هری کین در لیگ جزیره/آتش بازی شاگردان پوچتینو در شب کریسمسبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در نخستین دیدار از دور برگشت هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم تاتنهام در ورزشگاه ومبلی لندن میزبان تیم ساوتهمپتون بود و در پایان توانست با نتیجه پر گل 5 بر 2 حریف خود را از پیش رو بردارد.

گل های شاگردان پوچتینو را در این دیدار کین (سه بار) ،دله الی و سون هیونگ مین وارد دروازه ساوتمپتون کردند.در آن سو هم سفیانه بوفال و دوشان تادیچ در دقایق 64 و 85 توانستند 2گل تیمشان را وارد دروازه هوگو لوریس کنند.

تاتنهام با این برد 37 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به لیورپول در رتبه چهارم قرار گرفت.ساوتهمپتون هم با 19 امتیاز در همان مکان چهاردهم باقی ماند.

 

گفتنی است کین همچنین موفق شد با زدن 3 گل در دیدار امروز تعداد گل‌های خود را در سال 2017  به عدد 56 برساند و از لیونل مسی 54 گل و رونالدو 53 گل عبور کند.در ضمن او پس از سال ها توانست رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ انگلیس را از چنگال آلن شیرر اسطوره بریتانیایی ها در بیاورد به نام خود ثبت کند.

همچنین هری کین با هتریک در این دیدار توانست رکورد هشت هتریک را در سال 2017 ثبت کند.

در حال حاضر تیم منچسترسیتی با 55امتیاز در صدر قرار دارد و پس از این تیم، منچستریونایتد با 42 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

از دقایقی دیگر هم قرار است 6بازی به طور همزمان برگزار شود.

انتهای پیام/

پیروزی پر گل شاگردان پوچتینو برابر ساوتهمپتون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار