فعالیت بسیج در عرصه های مختلف

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، کمک به رفع مشکلات درمانی مناطق جنوب، برقراری امنیت و رفع آسیب های اجتماعی را از اقدامات این روزهای بسیج عنوان کرد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، و بنابر اعلام روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان؛ سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز به مناسبت هفته بصیرت در جمع بسیجیان فاریاب با بیان اینکه برنامه های مهمی که این روزها بسیج با آن درگیر است، چند مورد را شامل می شود، گفت: راه اندازی گشت های محله ور برای برقراری امنیت برخی مناطق در سطح استان، ایجاد صندوق های قرض الحسنه به وسیله مردم و با منابع مردمی جهت کمک به بسیجیان داری مشکل مالی، اعزام تیم های جهادی درمانی با محوریت پایگاه های بسیج و مجموعه معین به مناطق محروم به صورت ماهانه و اتصال بین مسجد، مدرسه خانه و خانواده و ارتباط بیشتر جوانان با مسجد از برنامه های بسیج است.


وی با اشاره به شناسایی ۲۰ نقطه دارای آسیب های اجتماعی در سطح استان گفت: سپاه روی این نقاط متمرکز می گردد و با کمک بسیجیان و سپاهیان این آسیب ها را از این نقاط رفع می کند.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به سالروز حماسه 9 دی، حب به دنیا، بدعت در دین، ضعف در بصیرت و مهمتر از همه عدم اطاعت از ولایت مطلقه فقیه را از عوامل رخ دادن فتنه ۸۸ عنوان کرد.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز همچنین در جمع مردم رودبارجنوب با بیان اینکه مردم رودبار جنوب، مردمی ولایتمدار، دلبسته به اسلام، رهبری و انقلاب هستند و باید تلاش شود تا در همه زمینه ها به سطح اول استان برسند، تورم، تولید، کار و اشتغال را از مهمترین مشکلات کشور دانست و افزود: سپاه و بسیج آمادگی لازم را برای ساخت کشور در همه ابعاد دارند.


وی با بیان اینکه همه باید پای کار بیایند تا عدالت اجتماعی در کشور و شهرستان ها شکل بگیرد، افزود: این امر جز با دستان توانمند خود مردم محقق نمی شود و همه باید تلاش کنیم تا دین خود را به اسلام و شهدا ادا کنیم و مردم باید به طور خودجوش وارد شوند و مسئولان هم از آن ها حمایت کنند.


سردار ابوحمزه گفت: حرکت ۹دی آتش فتنه را خاموش کرد و درس ایستادگی در مقابل دشمن، حضور در صحنه های مختلف و بصیرت افزایی را به ما داد.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دوری از قانون را موجب بی بند و باری و استفاده نادرست از بیت المال عنوان کرد و گفت: اگر ما بخواهیم عدالت برقرار شود، باید قانون را که برای همه یکسان است، رعایت کنیم.


وی بحث اهل سنت با وهابیگری و داعش را متفاوت دانست و گفت: داعش مهره و مزدور آمریکاست و هدف انقلاب اسلام است و شیعه و سنی بودن نیست.


سردار ابوحمزه افزود: قدرت و اندیشه اسلام در جنگ های ۳۳روزه برای مسلمان به صهیونیزم نشان داده شد؛ زیرا، فرماندهی این جنگ ها برعهده حاج قاسم و سیدحسن نصرالله از پرورش یافتگان نظام و انقلاب ایران بود.
انتهای پیام/ی

داعش مهره و مزدور آمریکاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار