رئیس مجلس گفت: خیرین سلامت به‌جای آغاز پروژه‌های جدید، پروژه‌های نیمه کاره دولت را به پایان برسانند.

خیرین سلامت پروژه‌های نیمه تمام دولت را به پایان برسانندبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز(سه شنبه، 5 دی ماه) با مجمع خیرین سلامت دیدار و گفت و گو کرد.

لاریجانی در این دیدار خیرین را افرادی خدوم، مخلص و متواضع دانست و به بیان چند پیشنهاد برای کار خیرین حوزه سلامت پرداخت و گفت: در حال حاضر وزارت بهداشت تعداد زیادی پروژه های بهداشتی و بیمارستان های نیمه کاره دارد که بعد از اندکی سرمایه گذاری کار رها شده و اکنون شما می توانید آنها را تکمیل کنید.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه خیرین می توانند در استان های مختلف پروژه ها را بررسی کرده و برخی از آنها را برای تکمیل انتخاب کنند، افزود: به جای اینکه پروژه جدیدی را آغاز کنید که کار آن سخت تر است پروژه های نیمه کاره را تمام کنید.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام دولت در حوزه بهداشت و سلامت گفت: خیرین سلامت به‌جای آغاز پروژه‌های جدید، پروژه‌های نیمه کاره کشور را به اتمام برسانند.

ضرورت استفاده از ظرفیت ایرانیان متمول خارج از کشور برای شرکت در کار خیر

وی در ادامه با بیان اینکه در خارج از کشور نیز ایرانیان متمول داریم که برای حضور در کار خیر آمادگی دارند، اظهار داشت: جلسه ای با آنها در داخل یا خارج از کشور بگذارید و پروژه های نیمه تمام را به آنها نشان دهید و برای کار از آنها دعوت کنید لذا علاوه بر اینکه خدمت است، همگرایی نیز به وجود می آید و کار کم ارزشی نیست.

لاریجانی همچنین با بیان اینکه در سفرهای داخلی می توانید حضور داشته باشید تا از نزدیک پروژه های نیمه کاره را ببینید، خاطرنشان کرد: البته پیش از این خیرین سلامت در بسیاری از روستاها پروژه های نیمه تمام بهداشتی و بیمارستانی را تکمیل کرده اند اما با حضور در سفرها و آشنایی با نقاط نیازمند می توان از ظرفیت خیرین برای تکمیل پروژه ها استفاده کرد.

پیگیری معافیت پرداخت حق گمرک برای واردات تجهیزات پزشکی در مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: بحث معافیت واردات تجهیزات پزشکی از پرداخت گمرک و معافیت از عوارض شهرداری در جریان ساخت و ساز را نیز در مجلس پیگیری می کنیم.

در ابتدای این جلسه حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان و محمدحسین قربانی نماینده آستانه اشرفیه و رئیس فراکسیون حمایت از خیرین نیز به ارائه گزارشی از عملکرد خیرین سلامت پرداختند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار