گردنه خوش ییلاق با برف و بوران شدید مواجه است ، رانندگان برای عبور باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرگرد کاظم لطفی فرمانده پلیس راه شاهرود- آزادشهر گفت : رعایت فاصله طولی ؛ همراه داشتن سوخت، وسایل گرم کننده و مواد خوراکی به مقدار مورد نیاز ضروری است.

 

وی با بیان این که ، ماموران پلیس راه و کارکنان راهداری در این مسیر مستقر هستند ، افزود: رانندگان به راهنمایی های آن ها توجه کنند تا سفر ایمنی داشته باشند.

 

سرگرد لطفی در باره جاده اولنگ - رامیان نیز گفت: این راه بسته بوده و امکان رفت و آمد خودروها وجود ندارد.

 

وی افزود: پلیس راه از عبور خودروهایی که زنجیر چرخ به همراه نداشته باشند، جلو گیری می کند.

 

فرمانده پلیس راه شاهرود - آزادشهر گفت: به خاطر شدت بوران و بارش برف ، رانندگان از رفت و آمد غیر ضروری در این مسیر پرهیز کنند.


انتهای پیام / ه


گردنه خوش ییلاق با برف و بوران شدید مواجه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نوروزی
۰۴:۰۷ ۰۷ دی ۱۳۹۹
سلام وعرض ادب و خسته نباشید به همه ی عزیزانی که در این روزها و شبها در گردنه ها زحمت می کشندجهت آسایش مردم ، به عرض عزیزان دست اندرکار می رسانم با توجه به گذشت چهل واندی از انقلاب و با توجه به امکانات به روز جاده سازی چرا هیچ تعریضی که قابل استفاده رانندگان در جاده محور آزادشهر_خوش ییلاق باشد، صورت نمی گیرد چهل سال است که صحبت از تعریض این محور می شود کلی زمین کشاورزی از بین رفته کلی پیچ خطرناک برداشته شده اما عرض آسفالت همان عرض سی چهل سال پیش می باشد عمر ما تمام شد این کار را ندیدیم شمارو به جان هرکسی که دوست دارید اقدام جانانه بکنید (این جاده بی صاحب را از بی صاحبی درآرید) جاده پراز چاله که در روز هز اران ناله ونفرین پشت سرمسئولین هست .
چرا همکاران شما در شبهای برفی هیچ اقدامی برای برف روبی انجام نمی دهندتا اینکه صبح شود شب شنبه تاریخ 6/10/99ساعت با مسئول اکیپ راهداری خوشییلاق تماس گرفتم و می گویم که نیم متر برف در جاده نشسته جرا اقدامی نمی کنید متأسفانه طلبکارانه و حق به جانب مشخصات بنده را می پرسه تا صبح بنده به اتفاق خانواده وسط برف گرفتار بودیم ساعت 6/30 صبح به هرنحوی بود خودم را به پاسگاه تیل آباد رساندم تازه دیدم آقایان با تویوتا و نمک پاش پست سربنده رسیدند . آخه این چه مسئولی هست که از بیت المال ارتزاق می کنه و مردم را نسبت به نظام و شما عزیزی که داری وظیفتو به درستی انجام می دهی ، بدبین می کنه .
یاحق نوروزی