معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری هرمزگان گفت: بیش از ۴۰۰ رأی قضایی در خصوص مجازات‌های جایگزین حبس در استان صادر شده است.

صدور بیش از 400 رأی قضایی برای مجازات‌های جایگزین حبس در هرمزگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،احمدی منش  معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری هرمزگان از صدور بیش از ۴۰۰ رأی قضایی در خصوص مجازات‌های جایگزین حبس در هرمزگان خبرداد.

وی گفت: این معاونت وظیفه برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با این حوزه را به عهده گرفته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری هرمزگان همچین  از برگزاری پانزدهمین و شانزدهمین کارگاه مدیریت مهارت و دانش رفتار با عنوان "هور" برای بیش از ۴۰ نفر از متهمین حمل مشروبات الکی طی شش روز خبرداد.

احمدی منش افزود: یکی از راهبرد‌های اساسی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از بدو تشکیل تاکنون اهتمام جدی به مقوله مجازات‌های جایگزین و همچنین اصلاح و بازاجتماعی کردن مجرمان و آسیب دیدگان اجتماعی و برنامه ریزی و طراحی مداخلات در این خصوص است.

وی گفت: یکی از برنامه‌های بسیار موفق معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان هرمزگان در سال‌های اخیر برگزاری دوره‌های مدیریت مهارت و دانش رفتار (امید) برای مجرمان و گروه‌های آسیب دیده و در معرض آسیب است که اثربخشی و نتایج شایان توجهی داشته است و از جمله گروه‌هایی که این دوره‌ها برای آن‌ها برگزار شده است مرتکبین جرایم امنیت اخلاقی هستند.

انتهای پیام/ف

برگزاری کارگاه مدیریت مهارت و دانش رفتار با عنوان "هور"

منبع :میزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.