رئیس کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بوشهرگفت:تمام همت و تلاش مدیریت شهری رفع مشکلات مردم، ایجاد توسعه متوازن در محلات شهر بوشهر است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، اکبر توسلی صبح چهارشنبه در کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر اظهار داشت: کوی فضیلت بخشی از شهر بوشهر بوده و مدتی است از سوی نیروی دریایی بدون رعایت مسائل حقوقی به مردم واگذار شده که شهروندان ساکن آن را با مسائل و مشکلات زیادی مواجه ساخته است.

رئیس کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: متاسفانه با وجود اینکه مشکلات و معضلات ایجاد شده مربوط به چند سال گذشته بوده، اما توجه جدی برای رفع آن نشده است.

وی خاطرنشان کرد: لازم دانستیم با تشکیل جلسه‌ای با حضور نماینده شهرک و دستگاه‌های متولی مسائل و مشکلات این شهروندان را مورد بررسی و پیگیری قرار دهیم.

توسلی بیان کرد: مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای سه‌جانبه بین شهرداری، اداره کل راه و شهرسازی و شرکت تعاونی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی منعقد شود که بر اساس این تفام‌نامه معابر و فضا‌های عمومی در راستای ایجاد فضا‌های تفریحی، ورزشی، سبز و فرهنگی در اختیار شهرداری قرار گیرند.

رئیس کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: همچنین پیگیری ایجاد شبکه فاضلاب شهرک و ایجاد مشوق‌هایی برای نوسازی و بهسازی واحد‌های مسکونی از دیگر مباحث مورد نظر بود.

وی افزود: دست همه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان را به گرمی می‌فشاریم و انتظار داریم رسیدگی به مشکلات مردم را وجهه همت خویش قرار داده و درخواست‌های آنان که شاید برای دستگاه‌های عریض و طویل اجرایی به ظاهر کوچک به نظر می‌رسد، اما در واقع مسائلی است که با زندگی روزمره مردم عجین شده و برای آن‌ها مهم است را برطرف کنند.

توسلی ادامه داد: تمام همت و تلاش مدیریت شهری رفع مشکلات مردم، ایجاد توسعه متوازن در محلات شهر بوشهر است و نگاه شورای پنجم یکسان سازی خدمات به تمام نقاط و محلات شهر است که کوی فضیلت نیز یکی از این نقاط است که از توسعه کمتری برخوردار شده و تمام تلاش ما رفع معضل و مشکلات چندین ساله این شهرک است که انشالله بتوانیم با همت همه دستگاه‌های متولی شاهد رفع آن باشیم.

انتهای پیام/ف

دنبال ایجاد توسعه متوازن در محلات مختلف شهر بوشهر هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.