رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: وزیر نیرو هفته آینده به استان اردبیل سفر می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف بدری، رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل  افزود: وزیر نیرو با هدف بررسی مشکل آب شرب اردبیل، حق آبه ارس و دیگر مسائل مربوط به بخش آب و برق استان هفته آینده به اردبیل سفر می کند.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان اردبیل در نامه ای با اشاره به مشکلات بخش آب استان بویژه موضوع حق آبه ارس از وزیر نیرو دعوت کرده بود که برای بررسی موضوع و آشنایی با مشکلات به استان سفر کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مهندس اردکانیان قرار است پنجشنبه 14 دی ماه به اردبیل سفر کند.

بدری گفت: در پی مسائل مطرح شده در خصوص حق آبه استان از رودخانه ارس و قزل اوزن و همچنین مسائل مرتبط با آب شرب شهر اردبیل و فاضلاب شهرهای استان، مجمع نمایندگان به صورت جدی در این بحث ورود کرده و تا حصول نتیجه نهایی پیگیر مسائل مرتبط با حوزه آب و فاضلاب استان خواهد بود.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان در نامه ای به وزیر نیرو نسبت به اختصاص کم حق آبه به منطقه مغان از رودخانه مرزی ارس در اواخر دولت دهم اعتراض کرده و خواستار بازنگری در آن شده است.

انتهای پیام/ح

سفر وزیر نیرو در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.