عوامل «87 متر» در ادامه تصویربرداری این مجموعه به گرجستان می‌روند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «87 متر» به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری، در لوکیشن اصلی منزل در حوالی خیابان نیلوفر تهران ادامه دارد.

تدوین همزمان توسط پرستو جنیدی و زیرنظر مستقیم کیانوش عیاری در حال انجام است و تاکنون شش قسمت راف کات تدوین شده است.

به گفته حسن آقاکریمی مدیر تولید 87 متر، هم اکنون سکانس های مربوط به درگیری‌های دو خانواده پوردَوَرانی و خلیلی بر سر خانه ای که یک کلاهبردار به طور مشترک به  این دو خانواده فروخته است، در حال فیلمبرداری است.

علی دهکردی، فریبا کامران، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی و غزل شجاعی به عنوان خانواده پوردَوَرانی و مهران رجبی، شهين تسليمی، ملیکا نصیری، عرفان آصفی و الهه خادمی به عنوان خانواده خلیلی این روزها در این لوکیشن مقابل دوربین می روند.

به گفته آقا کریمی تصویربرداری در این لوکیشن اصلی تا اسفندماه ادامه خواهد داشت و پس از آن در اواسط فروردین سال 1397 گروه برای ادامه کار به کشور گرجستان می روند.

او درباره داستان سریال در گرجستان اظهار داشت: در ادامه قصه، خانواده پوردَوَرانی و خلیلی برای جستجوی کلاهبرداری که خانه را به آنها مشترکا فروخته است به این کشور می روند و ... .

گفتنی است؛ عوامل تولید این سریال عبارتند از:

تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: کیانوش عیاری، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: شبنم عرفی نژاد، دستیار دوم کارگردان: رضا مسعودی، مدير توليد: حسن آقاكريمی، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، مدیرفیلمبرداری: داریوش عیاری، فیلمبردار: بابک ابرغانی، صدابردار: سیامک نیازی، طراح گریم: محمدرضا گل افشار و نازنین عرفی نژاد، طراح لباس: مهسا حسينی، طراح صحنه: سعید رحیمی، مدیرتدارکات رضا صادق و عکاس: نیما آقاکریمی.

شایان ذکر است؛ مجموعه تلویزیونی 87 متر کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در 40 قسمت 45 دقیقه ای در دست تولید است.

 

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار از تولید سریال کیانوش عیاری

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار