مدارس تخریبی؛

تخریبی بودن ۴۰درصد مدارس لرستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: ۴۰ درصد از مدارس این استان تخریبی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد چگنی  مدیرکل نوسازی مدارس لرستان اظهار داشت: بیش از ۴۰ درصد مدارس لرستان تخریبی هستند که ۳۰ درصد این مدارس در برابر بلایای طبیعی همچون زلزله به‌شدت آسیب‌پذیر هستند.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال تحصیلی ۹۲-۹۳ تاکنون دو هزار و ۱۰۰ کلاس درس مجهز به دستگاه‌های گرمایشی استانداردشده‌اند افزود: در حال حاضر شش هزار و ۹۰۰ کلاس درس در سطح استان نیازمند دستگاه‌های گرمایشی نوین هستند و ما برای انجام این مهم طبق آخرین برآورد، نیازمند اعتبار ۱۱۵ میلیارد تومانی هستیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با ناکافی دانستن اعتبارات تخصیص‌یافته اعلام کرد: در سال جاری دستگاه‌های گرمایشی ۸۴ مدرسه در قالب ۲۰۰ کلاس درس در حال انجام و استانداردسازی است و تاکنون ۸۰ تا ۹۰ درصد نیز پیشرفت داشته‌اند درحالی‌که فقط ۲۰۰ میلیون تومان در سال جاری برای استانداردسازی دستگاه‌های گرمایشی به نوسازی مدارس لرستان تخصیص‌یافته و در بحث تخریب و بازسازی هنوز تخصیص اعلام‌نشده است.

چگنی میزان تهاتر قیر به ایزوگام را در سال گذشته یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در سال جاری نیز یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تهاتر قیر به آسفالت تعلق‌گرفته است و در هفته‌های پیش رو آسفالت مدارس نیازمند نیز شروع خواهد شد.

انتهای پیام/م

۴۰ درصد مدارس لرستان تخریبی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.