با مشارکت مطلوب حامیان خرم دره‌ای میانگین سرانه دریافتی ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان از به 330 هزار تومان در پایان آذرماه امسال رسید.

به گزارش  گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه شورای مدیران استان در شهرستان خرم دره با اشاره  به اینکه ظرفیت‌های بالقوه مناسبی در حوزه کارهای خیرخواهانه به‌ویژه کمک به ایتام در شهرستان خرم دره وجود دارد،گفت: باید با ایجاد تعامل و تفاهم در مجموعه شهرستان گفتمان محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان در اقشار مختلف مردم به دغدغه عمومی تبدیل‌شده تا اثربخشی لازم در حوزه رسیدگی به نیازمندان را به همراه داشته باشد.

وی افزود: با همین رویکرد و مشارکت مطلوب خیران خرم دره‌ای میانگین سرانه دریافتی ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خرم دره از محل کمک حامیان از 73 هزار تومان در پایان شش‌ماهه نخست سال گذشته با افزایش 352 درصدی به 330 هزار تومان در پایان آذرماه امسال رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه شاخص مهم دیگر در توانمندسازی خانوارهای مددجویی تحت حمایت این نهاد را ایجاد شغل اعلام کرد و گفت: باید با شناسایی استعداد و توانمندی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت کمیته امداد و هدایت آن‌ها به سمت تولید و اشتغال روحیه خوداتکایی آن‌ها تقویت شود.

وی بابیان اینکه توجه به ایجاد طرح‌های اشتغال دانش‌بنیان در شهرستان خرم دره باید تقویت شود، تأکید کرد: نیاز است با شناسایی پتانسیل‌های موجود در شهرستان خرم دره در حوزه ایجاد طرح‌های اشتغال دانش‌بنیان برای مددجویان مستعد شناسایی‌شده فعالیت جدی‌تری انجام شود.
انتهای پیام/ن

ظرفیت‌های بالقوه مناسبی در حوزه کار‌های خیرخواهانه به‌ویژه کمک به ایتام در شهرستان خرم دره وجود دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.