امام‌جمعه باغملک گفت: کسانی که نمی‌خواهند متوجه این موضوع شوند که فتنه ۸۸ کودتای رنگین خطرناک بود همانند کسانی هستند که خود را به خواب زده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد، امام‌جمعه باغملک بیان داشت: جایگاه 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی را می‌توان به جایگاه عمار در دوران امیرالمؤمنین (ع) نسبت داد چراکه درزمان ایجاد شبهه تنها عمار بود که راه درست را تشخیص می‌داد و 9 دی به‌مثابه عمار یک مصداق روشن است.

وی اظهار کرد: فتنه آثار منفی بر نظام و انقلاب داشت اما این آثار به آن اندازه‌ای نیستند که زخمی بر پیکر انقلاب اسلامی بجای بگذارند و کسانی که نمی‌خواهند متوجه این موضوع شوند که فتنه 88 کودتای رنگین خطرناک بود همانند کسانی هستند که خود را به خواب ‌زده‌اند.

 حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد افزود: نظام سلطه به دنبال جدایی دین از سیاست بودند و همین باعث شد که کشور و حکومت به لبه پرتگاه برده شود و در روز عاشورا آن حوادث تلخ را پدیدآورند و کاملاً عریان دشمنی خود را نشان دادند که مشکل ما جمهوری اسلامی نیست بلکه اصل ولایت‌فقیه است و مردم در 9 دی با بصیرت و پشتیبانی خود از ولایت‌فقیه این حادثه تلخ را به حماسه شیرین تبدیل کردند.

وی با اشاره این موضوع که دشمن تنها با استفاده از کد واژه تقلب می‌توانست میان مردم تنش ایجاد کند، بیان کرد: معادلات مادی کشورهای غربی کاملاً درست بود اما غفلت آن‌ها از مهم‌ترین عنصر اسلام که پیروی امت از امامت بود باعث شکست آنان شد و نقش محوری امامت امت در جامعه به این صورت خود را نمایان کرد که توانست به مردم بفهماند که جریان معاند انقلاب در این قضایا دخیل است.

امام‌جمعه باغملک گفت: جایگاه 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی را می‌توان به جایگاه عمار در دوران امیرالمؤمنین (ع) نسبت داد چراکه درزمان ایجاد شبهه تنها عمار بود که راه درست را تشخیص می‌داد و 9 دی به‌مثابه عمار یک مصداق روشن است و کسی که 9 دی را به‌عنوان شاخص ارزشی انقلاب بداند قطعاً زیر پرچم عمار قرار دارد و 9 دی باعث تثبیت مجموعه ارزش‌های انقلاب اسلامی شد.

انتهای پیام/م

جایگاه 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی را می‌توان به جایگاه عمار نسبت داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.