ایازی با اشاره به مشارکت خیران در مناطق زلزله زده از کمک ۱۵۰۰ میلیاردی آن‌ها در سال گذشته خبر داد.

مشارکت ۱۵۰۰ میلیاردی خیران در حوزه سلامت/ ایجاد ۵ پایگاه اورژانس در مناطق زلزله‌زده به همت خیرینبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هادی ایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت در حاشیه مراسم کلنگ زنی بیمارستان خیرساز امام رضا در جمع خبرنگاران گفت: این بیمارستان به عنوان بزرگترین و بهترین مرکز بیمارستانی برای بیماران ام اس در خاورمیانه به همت خیرین ساخته می‌شود و با کیفیت‌ترین خدمات روز دنیا در این بیمارستان به مبتلایان داده می‌شود.

ساخت 2 بیمارستان تخصصی در پایتخت با مشارکت خیران

وی ادامه داد: خیرین در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی کشور مشارکت‌هایی خوبی داشتند و اکنون شاهد ساخت بیمارستانی با برترین امکانات دنیا برای بیماران ام اس هستیم و به زودی ساخت بیمارستان ولی عصر در سرچشمه تهران به همت خیرین آغاز خواهد شد.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت با اشاره به مشارکت خیرین در مناطق زلزله‌زده غرب کشور گفت: به همت خیرین در این مناطق 62 خانه بهداشت، 22 مرکز جامع سلامت و 5 پایگاه اورژانس در دست ساخت است همچنین خیران قول مساعد دادند تا ساخت بیمارستان اسلام‌آباد کرمانشاه را به طور کامل به عهده گیرند.

ایازی عنوان کرد: اکنون 875 خیریه سلامت در کشور داریم و از 580 بیمارستان کشور حدود 280 خیریه پشتیبان راه‌اندازی شده است و افزون بر خیرین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها اعلام آمادگی کردند که کمک‌های خود را به حساب خیریه‌ بیمارستان‌ واریز کنند تا در زمینه خدمات‌رسانی به مردم کمک بیشتری شود.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت با تاکید بر مشارکت مردم ایران در امور خیریه عنوان کرد: مردم ما در انجام کارهای خیر مشارکت خوبی دارند و در سال گذشته هزار و 500 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی درمانی کشور خیرین مشارکت داشتند و پیش‌بینی می‌شود این رقم افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار