جذب و تخصیص 43 میلیارد تومان اعتبار در حوزه راهسازی جاجرم

فرماندار شهرستان جاجرم گفت: در 4 سال گذشته اعتباری افزون بر43 میلیارد تومان درحوزه راهسازی شهرستان جاجرم جذب و تخصیص یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ علی اکبر محبی فرماندار شهرستان جاجرم درجلسه کمیته برنامه ریزی گفت: 43 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده در حوزه راه های روستایی،درون شهری و اصلی هزینه شده است که نسبت به دوره مشابه قبل رشد بیش از 100 درصدی داشته است.

وی افزود:به دلیل پراکندگی پروژه های راهسازی در شهرستان روند پیشرفت کار تا حدودی کند بوده که امیدواریم با جذب اعتبارات مناسب به زودی شاهد تکمیل پروژه های راهسازی شهرستان باشیم.

محبی گفت: در 4 سال گذشته برای محور میامی جاجرم (قطعه 2) نیز مبلغ 7 میلیارد تومان بودجه جذب و تخصیص یافته که نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته است .

وی در ادامه در خصوص جذب اعتبار برای سال 97 به مدیران افزود: مدیران شهرستانی باید قدرت تعامل خوبی با مدیران استانی داشته باشند تا بتوانند اعتبارات خوبی برای شهرستان ها جذب کنند تا در آینده شاهد رفع موانع ومشکلات پیش رو باشیم.

محبی گفت: مدیران دستگاه ها باید به سمت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی بروند و با بکارگیری در طرح های مختلف بتوانند در زمینه تکمیل و ساخت پروژه های گوناکون به یاری دولت بیایند.

انتهای پیام/آ

 جذب 7 میلیارد تومان اعتبار برای محور میامی جاجرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.