معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: رسیدگی به مشکلات بیش از ۲۶۰ واحد تولیدی در کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری استان اردبیل انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در یازدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار داشت: به مشکلات حدود 260 واحد تولیدی از سال 93 تاکنون در این کمیته رسیدگی شده است که این روند با پیگیری و رسیدگی به  مشکلات 60 واحد تولیدی امسال نیز ادامه داشته است.

وی افزود: حدود 90 درصد از مشکلات این واحدهای تولیدی با صدور دستورات لازم در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی و نیز حمایت از تولید و اشتغال در استان حل شده است که تلاش و جدیت بر این است تا این روند را در استان تداوم بخشیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بیان کرد: در این راستا امروز هم مشکلات مربوط به 5 واحد تولیدی در این کمیته مطرح و دستورات لازم برای رفع مشکلات آنان صادر شد که امیدواریم مسئولان استانی نیز در راستای رفع مشکلات اینواحدها همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

خدادادی گفت: در خصوص مشکل عمده واحدهای تولیدی آنچه با بررسی پرونده‌ها مشهود می‌شود عدم رعایت و عدم اجرای نص صریح قوانین و مقررات در سیستم‌های بانکی و نهادها در خصوص حمایت از سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید و اشتغال در استان است.

وی تصریح کرد: لازم است توجه جدی به حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید و اشتغال در استان انجام شود تا شاهد پیشرفت و توسعه استان و جذب سرمایه‌گذاری روزافزون در استان باشیم.

انتهای پیام/ح

رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.