دستگیری ۲ شکارچی غیر مجاز در هفتاد قله اراک

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از دستگیری ۲ شکارچی غیر مجاز در هفتاد قله اراک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ رضا میرزایی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: در منطقه حفاظت شده هفتاد قله اراک ۲ شکارچی غیرمجاز دستگیر و ۲ اسلحه غیر مجاز از آن‌ها کشف شد.

میرزایی افزود: در پی شنیدن صدای شلیک ۳ گلوله در منطقه تمور هفتاد قله سریعا اکیپی از پرسنل یگان هفتاد قله و اداره کل تشکیل و به محل اعزام شد و با مسدود کردن راه‌های ارتباطی و گشت زنی شکارچیان دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: ماموران یگان حفاظت در حین گشت زنی به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک شدند که با متوقف کردن آن ۲ شکارچی متخلف دستگیر شده و مراتب در محل صورتجلسه شد و جهت تشکیل پرونده و معرفی به مقامات قضایی به پاسگاه محیط زیست هفتاد قله انتقال داده شد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی افزود: در این رابطه از متخلفان تعداد ۲ قبضه سلاح غیر مجاز ضبط شد که شامل یک قبضه سلاح برنو لوله متوسط غیر مجاز و یک قبضه سلاح ساچمه زنی کوتاه غیر مجاز است.

وی ادامه داد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست با تمام توان و با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود در حفظ و حراست مناطق تحت مدیریت خود کوشا بوده و با متخلفین از قانون در حوزه حیات وحش و عرصه‌های طبیعی وفق مقررات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام / ج

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در هفتاد قله اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.