از سوی شورای فنی کشتی فرنگی کشور احد پازاج به‌عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی بزرگ‌سالان و امیدهای کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جلسه شورای فنی کشتی فرنگی شامگاه امروز با حضور رئیس فدراسیون کشتی در خانه کشتی تهران برگزار شد که احدپازاج به‌عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی بزرگ‌سالان و امیدهای کشور انتخاب شد.

احد پازاج از پرافتخارترین کشتی‌گیران اردبیلی است که در کارنامه ورزشی خود مدال‌های رنگارنگی از مسابقات آسیایی و بازی‌های آسیایی دارد و حضور در سه المپیک 1988، 1992 و 1996 که در المپیک 1992 پس از کسب نخستین پیروزی خود به دلیل هم‌گروهی شدن با رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل حریف خود قرار نگرفته و از گردونه مسابقات حذف می‌شود.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جهانی 2014 ازبکستان برای نخستین بار در تاریخ ورزش کشور با هدایت احد پازاج به قهرمانی رسید و این درحالی‌ بود که پیش از آغاز مسابقات، رسیدن به عنوان قهرمانی امری غیرقابل‌تصور به نظر می‌رسید.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج در کارنامه مدیریت خود سابقه مدیرکلی ورزش و جوانان اردبیل را دارد و اینک به‌عنوان استاد علوم ورزشی، مشغول تدریس در دانشگاه‌های اردبیل است.

 

انتهای پیام/ع

احد پازاج از پرافتخارترین کشتی‌گیران اردبیلی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.