عضو هيات نظارت حقوق شهروندي آذربایجان غربی از زندان ماكو بازدید کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  رضایی  عضو هيات نظارت و بازرسي  حقوق شهروندي آذربایجان غربی ضمن بازديد از  زندان ماکو ، وضعيت زندان را در سطح عالي ارزيابي نمود و اظهار داشت : مددجويان در زندان ماكو احساس آرامش مي نمايند و فعاليت هاي فرهنگي زندان نيز چشمگير بوده كه در وضعيت و روحيه زندانيان موثر مي باشد.

وي افزود: در اين بازديد  به وضوح مشخص گرديد كه اقدامات مفيد و موثري در همه زمينه ها به خصوص بحث اصلاح و تربيت كه اصلي ترين هدف و آرمان قوه قضائيه و سازمان زندان هاست انجام شده و هيچ گونه نقض حقوق شهروندي مشاهده نگرديد.

رضایی اظهار کرد: در زمان حضور در زندان جلسه آموزش قرآن برای مددجویان در حال برگزاری بود که نشان از اهمیت برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندان ماکو را دارد.

وي وضعيت زندانيان را از لحاظ تامين امكانات مالي و مكاني ، بهداشتي و از نظر تامين روحي و رواني و به لحاظ اقدامات فرهنگي و قرآني در سطح عالي توصيف نمود.

در اين بازديد سهرابي رئيس زندان توضيحات لازم در خصوص اقدامات و فعاليتهاي صورت گرفته به خصوص در زمينه رعايت حقوق شهروني و كرامت  انساني   را ارائه نمود.

انتهای پیام/م

عضو هيات نظارت حقوق شهروندي آذربایجان غربی از زندان ماكو بازدید کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.