ارگ ریاست جمهوری افغانستان حمله تروریستی به مرکز فعالیت های فرهنگی اتماعی تبیان و خبرگزاری صدای افغان را محکوم کرد.

ارگ ریاست جمهوری حمله تروریستی به مرکز تبیان را محکوم کردبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ارگ ریاست جمهوری افغانستان حمله تروریستی به مرکز فعالیت های فرهنگی اجتماعی تبیان و خبرگزاری صدای افغان را محکوم کرد.

در بیانیه ارگ ریاست جمهوری آمده است: جنایتکاران تروریست امروز با حمله به مرکز فرهنگی تبیان در شهر کابل، مرتکب جنایت ضد بشری شدند و بار دیگر فاجعۀ انسانی را به‌بار آوردند.

این بیانیه افزود: تروریست ها در حملۀ امروز، شماری از هموطنان ما را شهید و زخمی ساختند؛ این گروه‌ها با هدف قرار دادن مساجد، اماکن مقدس و مراکز فرهنگی، مرتکب جنایات ضدبشری و اعمال نابخشودنی گردیده اند زیرا چنین حرکت‌ها، خلاف همه ارزش‌های اسلامی و انسانی محسوب می‌شود.

ریاست جمهوری افغانستان نوشته است: تروریست ها باید بدانند که اکنون مردم افغانستان با درک و آگاهی عمیق از توطئه‌های دشمنان، در همکاری و هماهنگی با دولت خویش، در برابر همه اهداف و پلان‌های شوم دشمن به‌گونۀ مشترک ایستادگی می‌نمایند و برای تقویت وحدت و همدلی بیشتر از پیش متعهد می‌باشند. حکومت افغانستان، یکبار دیگر با جدیت تأکید می‌ورزد که ارادۀ روشن برای سرکوب و نابودی همه گروه‌های تروریستی وجود دارد و هم‌اکنون نیروهای امنیتی و دفاعی ما در نقاط مختلف کشور در برابر تروریست ها تا نابودی آنان مبارزه می‌کنند.

قابل یادآوری است که حمله صبح امروز به دفتر خبرگزاری صدای افغان (آوا) و مرکز فعالیت های فرهنگی اجتماعی تبیان در کابل 32 شهید و 53 زخمی بر جا گذاشت.

گروه طالبان در گفتگو با رسانه های افغانستان دست داشتن در این حمله را رد کرده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار