مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با همکاری ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز نمایشگاه و کارگاه‌ها آموزشی رایانه‌ای در بوشهر برگزار می‌شود.

نمایشگاه و کارگاه‌ها آموزشی رایانه‌ای در بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حمیده ماحوزی صبح امروز در جلسه ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیر مجاز استان بوشهر با اشاره به اینکه دشمن از طریق این بازی‌ها در بین نوجوانان و جوانان رسوخ کرده است اظهار داشت: بازی رایانه‌ای امروز به عنوان یک رسانه‌ای بسیار جدی در بین کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان مطرح است که دشمن اهداف خطرناکی را در بعضی  از آنها دنبال می‌کند.

وی با تاکید بر آکاهی بخشی برای ارتقا سطح اطلاعات مردم از تبعات بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز خاطر نشان کرد: مهم‌ترین گام در این بخش اطلاع‌ رسانی و فرهنگ‌ سازی به خانواده‌ها است زیرا والدین از نزدیک و بیشتر با بچه‌ها سروکار دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به  تهاجم فرهنگی دشمن از طریق بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز افزود: فعالیت بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز علاوه بر تاثیرگذاری در بین کودکان و بروز معضلات اجتماعی و اخلاقی سبب تهاجم فرهنگی در جامعه  می‌شود.

ماحوزی با تاکید بر مشارکت همگانی برای جلوگیری از انتشار بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز در جامعه تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به تنهایی قادر به جلوگیری از توزیع و انتشار بازی‌های غیر مجاز رایانه‌ای نیست و ریشه‌کن کردن این بازی‌ها  همکاری بیشتری از دستگاه‌های مرتبط را می‌طلبد.

وی از آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برای جلوگیری از فعالیت این بازی‌ها  خبرداد و گفت: با توجه به آمادگی ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز برای راه‌اندازی نمایشگاه و کارگاه‌ها آموزشی رایانه‌ای در استان‌ها، این اداره کل آمادگی لازم برای این مهم را دارد.

انتهای پیام/پ

برگزاری نمایشگاه و کارگاه‌ها آموزشی رایانه‌ای در بوشهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.