سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر بازیکن جوانی بخواهد به اروپا برود باید به صورت میلیون دلاری به باشگاهش پول پرداخت کند.

شفر: باشگاه های اروپایی به دنبال بازیکنان استقلال هستندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبرى پس از دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: در نیمه اول بازى فشار هاى زیادى را روى دروازه حریف وارد کردیم، اما از به ثمر رسیدن یک گل خوشحال نبودم.

 او ادامه داد:در نیمه اول یک شوت خوب از حریف به سمت دروازه ما آمد که در نهایت حسینى به خوبی توپ را دفع کرد. همچنین در نیمه دوم نیز همانند نیمه اول فشار هاى خوبى را به حریف آوردیم و به خوبی توپ گیری کردیم.

 شفر افزرد: در مورد گل علی قربانی هم باید بگویم در بین 2 نیمه به او گفتم که باید بیشتر به دروازه حمله کند. همان طور که دیدیم گل او با شانس همراه بود و شانس جزئی از فوتبال است.

 سرمربى استقلال بیان کرد: از سه گلی که به ثمر رساندیم، 2 گل را مدافعان زدند که این موضوع بسیار خوب است. به نظر من گل چشمى را باید در خانه ، اتوبوس و اتاق آنالیز بار‌ها نگاه کنیم. روزبه پسر و بازیکن خوبی است و از روندپیشرفت او بسیار خوشحال هستم چرا که او با روحیه و احساساتی که دارد برای تیم ما مفید است. همچنین می‌خواستم در نیمه دوم عملکرد منتظری را ببینم.

او افزود: روزبه چشمى با دریافت کارت زرد دیدار بعدى را از دست داد و به همین دلیل منتظرى به جاى او بازى مى کند. منتظری بازیکن باهوشی است که به خوبی می‌تواند دفاع را رصد کند و مشکلی برای حضور در دیدار بعدی ندارد.

 شفر بیان کرد:  براى اینکه قائدى امروز بازى کرد بسیار خوشحالم و به طور حتم اگر او خوش شانس‌تر بود می‌توانست گل هم بزند. معتقدم بازی خوبی انجام دادیم و این موضوع فقط برای زدن ۳ گل نبود چرا که ما در دیدار امروز گل هم نخوردیم. زمانی این نتیجه خوب است که ما تیم خوبی داشته باشیم و کار خوبی انجام دهیم. همچنین از عملکرد مجید حسینی خوشحالم و باید اعلام کنم که او در حال حاضر بهترین مدافع ایران است. او بازیکن جوانی است و آینده بزرگی دارد.

 سرمربى استقلال در مورد اینکه آیا شانسى براى گرفتن پرسپولیس وجود دارد یا خیر گفت: اصلا غیر ممکن نیست و از طرفى نتایج سایر بازی‌ها هم هنوز مشخص نشده است. ۱۳ امتیاز با پرسپولیس فاصله داریم و بازى هاى زیادى تا اتمام فصل باقى مانده است. تمام هدفمان این است که سخت تلاش و کار کنیم و همه بازیکنان در تمرینات با تمام وجود کار مى کنند و نتیجه آن را در بازی گذشته و امروز می‌بینیم. نتایج حاصل شده برای ما کافی نیست و باید بهتر و بهتر شویم.

او در مورد فرصت سوزى بازیکنان تیمش گفت: حضور هواداران استقلال در ورزشگاه‌ها برای ما غافلگیر کننده است و من از این بابت خوشحال هستم. من به بازیکنان می‌گویم که نباید برای باشگاه بلکه باید برای هواداران تلاش کنند و بجنگند. همان طور که دیدید پس از بازی هواداران به تشویق ایسلندی پرداختند که این امر برای هواداران و بازیکنان بسیار خوب است. شاید در گذشته و چند ماه قبل شرایط این طور نبود، اما اکنون شرایطی فراهم شده که برای بازیکنان جدید است و همه خوشحال هستند و برای هویت باشگاه تلاش می‌کنند.

شفر در مورد نقل و انتقالات استقلال گفت: ما جدا از بازى هاى لیگ، دیدار هاى جام حذفی و لیگ قهرمانان را در پیش رو داریم. در بازى بعدی روزبه و سرور جپاروف نخواهند بود. باید برنامه را نگاه کنیم تا ببینیم چه رویداد‌هایی در انتظار ما هستند. فاصله دیدار‌های ما در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بسیار کم است و شاید یک بازیکن مصدوم و محروم باشد و به همین منظور مجبور شویم ترکیب را تغییر دهیم.

او ادامه داد:افتخارى مدیرعامل باشگاه و توفیقی در جریان موضوعات نقل و انتقالات هستند و من خواسته هایم را به آن‌ها گفتم و امیدوارم مهاجم مد نظر ما به زودی اضافه شود. من یک مهاجم می‌خواهم و شاید لازم شود چند بازیکن جدید جذب شود.

شفر در مورد پیشنهاد اروپایی برای بازیکنان استقلال افزود: بله این درست است. اگر قرار باشد که یک بازیکن جوان از ایران به اروپا برود، من بازیکنان خودم را خوب می‌شناسم و می‌دانم که آینده خوبی دارند و قیمت آن‌ها را هم می‌دانم. اگر یک بازیکن جوان بخواهد به اروپا برود، باید میلیون دلاری به استقلال پرداخت کند تا جدا شود. وقتی قیمت‌ها را در اروپا نگاه می‌کنیم، همگی میلیون دلاری هستند. ما بازیکنان بسیار خوبی برای آینده داریم و نمی‌توانیم فقط به آن‌ها بگوییم خدا نگه دار و به باشگاه باید پول زیادی پرداخت کند تا بازیکن ما را جذب کند.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی استقلال در نشست خبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار