کارشناس انجمن‌های علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: دانشگاه سیستان و بلوچستان در پی فعالیت مطلوب انجمن‌های علمی موفق شد در رتبه دوم جشنواره ملی "حرکت" انجمن‌های علمی دانشگاه‌های کشور را کسب کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سیدمصطفی طباطبایی کارشناس انجمن‌های علمی دانشگاه سیستان وبلوچستان اظهار داشت: دهمین دوره نمایشگاه و جشنواره ملی "حرکت" ویژه ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

طباطبایی با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره صبح امروز با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و و جمع زیادی از دانشجویان فعال در انجمن‌های علمی دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، افزود: خوشبختانه در پی تلاش مطلوب انجمن‌های علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان در طول یک سال گذشته،۲ انجمن علمی دانشگاه موفق شدند ۳ رتبه برتر بخش‌های مختلف جشنواره را کسب کنند و در مجموع دانشگاه در رتبه دوم جشنواره حرکت قرار گرفت.

وی ادامه داد: انجمن علمی اقتصاد دانشگاه سیستان و بلوچستان رتبه دوم بخش مسابقه و انجمن علمی انرژی رتبه دوم بخش کارآفرینی و همچنین رتبه دوم بخش پژوهش جشنواره ملی حرکت را کسب کردند و در نهایت دانشگاه سیستان و بلوچستان با کسب امتیاز برابر با ۳ دانشگاه دیگر به طور مشترک با این دانشگاه‌ها در جایگاه دوم جشنواره قرار گرفت.

طباطبایی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۷ انجمن علمی رشته‌ای و میان رشته‌ای در دانشگاه سیستان و بلوچستان فعالیت دارند، ادامه داد: انجمن‌های علمی دانشگاه ابتدا در جشنواره حرکت درون دانشگاهی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت برگزیدگان هر بخش به جشنواره ملی اعزام شدند که توانستند در عرصه ملی نیز افتخارآفرینی کنند.

کارشناس انجمن‌های علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: انجمن‌های علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان هر سال در جشنواره ملی حرکت عناوین برتری را کسب می‌کنند و پیش از این نیز در سال‌های ۹۱ و ۹۵ در پنجمین و نهمین دوره جشنواره ملی حرکت موفق شده بودند با کسب ۴ مقام برتر برای دانشگاه افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/ع

جشنواره حرکت دانشگاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار