کاهش آسیب‌های اجتماعی؛

اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری راهکاری موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی

امام جمعه ازناگفت:اجرای برنامه‌های فرهنگی درقالب‌های هنری راهکاری موثردرکاهش آسیب‌های فرهنگی اجتماعی درجامعه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام سپهوندامام جمعه ازنا اظهار داشت: یکی از رذایل اخلاقی سستی و تنبلی است که توفیق را از انسان در این دنیا و آخرت خواهد گرفت.

وی افزود: ما باید با تلاش و وحدت مشکلات فرهنگی در سطح شهرستان را حل کنیم و فعالیت‌های فرهنگی دارای ملزوماتی هست و فقط به یک ارگان یا نهاد خاصی اختصاص نیافته است بلکه هر ارگانی متناسب به فعالیت خود می‌تواند در فعالیت‌های فرهنگی پویا باشد.

امام جمعه ازنا بیان کرد: شهرداری می‌تواند استفاده از اموال عمومی را برای مردم برای مردم فرهنگ سازی کند تا مردم به نحوه احسنت از زحمات آن‌ها بهره‌مند شوند.

سپهوند با اشاره به طرح‌های ابتکاری در فعالیت‌های فرهنگی خاطر نشان کرد: یک طرح ابتکاری به نام صالحین در خوزستان ارائه شد که امروز به عنوان یک طرح در جامعه در حال اجرا ست و ما می‌توانیم با طرح‌های ابتکاری فرهنگی در سطح شهرستان و استان و کشور معضلات فرهنگی را کاهش دهیم.

سرهنگ باقر صفر زاده فرمانده نیرو انتظامی ازنا نیز در این جلسه گفت: در شهرستان اکثر موتور سواران بدون کلاه ایمنی تردد می‌کنند که می‌توان با ارائه بسته‌های فرهنگی و طر ح‌های تشویقی این مشکل را حل کنیم.

وی افزود: دیگر معضل شهر ترافیک شهری است که برخی از افراد ماشین‌های خود را در خیابان‌های اصلی به صورت دوبلکس پارک می‌کنند.

حجت الاسلام بیاتیان ریئس اداره تبلیغات ازنا نیز با اشاره به مساجد در سطح شهرستان اظهار داشت: ما باید فرهنگ سازی را از مساجد شهرستان شروع کنیم که یکی از ظرفیت‌های خوب در شهرستان ازنا به عنوان یک پایگاه فرهنگی است.

سرهنگ غلامرضا سلاروند فرمانده سپاه ازنا نیز در این جلسه عنوان کرد: باید از هر محله افرادی که در بحث فرهنگ سازی فعالیت می‌کنند حضور پیدا کنند تا معضلات آن محله را شناسایی کنیم و آن را با هم فکری حل کنیم.

انتهای پیام/م

اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری راهکاری موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.