۹ دی؛

۹ دی روز شناخت منافقین داخلی کشور

مدیرکل اوقاف وامورخیریه لرستان گفت:باتدبیرمقام معظم رهبری و بصیرت مردم،فتنه ۸۸ درهم شکست وپیروزی دیگر برای ایران اسلامی رقم زده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مرتضی خاکباز مدیرکل اوقاف و امورخیریه لرستان با بیان اینکه روز ۹ دی از ارزشمندترین روز‌های ایران اسلامی است، اظهار کرد: در روز ۹ دی‌ماه جامعه اسلامی بار دیگر به یک انسجام واحدی دست پیدا کرد و نشان داد تحت هیچ شرایطی نظام این مملکت قابل ساقط‌شدن نیست.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات و خطرات سال ۸۸ به مراتب بیشتر از اقدامات زمان طاغوت بود چرا که در گذشته دشمن در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته بود، اما در سال ۸۸ نه تنها دشمن خارجی قابل شناسایی بود بلکه یک سری از افراد در داخل کشور و در قالب نفاق به کمک دشمن خارجی آمده بودند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه لرستان روز ۹ دی را روز شناخت منافقین داخلی کشور دانست و بیان داشت: خوشبختانه با تدبیر مقام معظم رهبری و بصیرت و دانایی مردم فتنه ۸۸ درهم شکست و پیروزی دیگر برای ایران اسلامی رقم زده شد.

خاکباز تصریح کرد: به منظور گرامی‌داشت روز نهم دی ماه، در ده بقعه شاخص لرستان علاوه بر سخنرانی، نشست‌های سیاسی بصیرتی برگزار می‌شود و بیانیه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در این روز نیز قرائت خواهد شد.

انتهای پیام/م

۹ دی روز شناخت منافقین داخلی کشور بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار