۳۷ پروژه محرومیت‌زدایی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا است

سخنگوی بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا بودن ۳۷ پروژه محرومیت‌زدایی از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی در این استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  سیدعلی ساداتی اظهار داشت: هم اکنون 35 پروه محرومیت‌زدایی شامل 3 باب خانه بهداشت، 16 مسجد، 3 گلزار شهید، 3 باب خانه نیازمند، یک باب دارالقران، 3 رشته کانال آبیاری کشاورزی، 5 خانه عالم و 3 یادمان شهید در دست ساخت داریم.

وی با بیان اینکه 17 پروژه عمرانی با پیشرفت فیزیکی بیش از 75 درصد در استان در دست اجرا داریم عنوان کرد: 10 مصلی در دست ساخت در شهرهای مختلف استان هم اکنون در مرحله زیباسازی هستند.

سخنگوی بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: 3 باب یادمان شهید در شهرهای سی‌سخت، دهدشت و لنده و یک باب خانه عالم در گچساران بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

ساداتی بیان کرد: تاکنون 600 پروژه احداث، مرمت و زیباسازی شامل مدرسه، مسجد، خانه نیازمند، احداث سرویس بهداشتی و حمام و همچنین زیباسازی مدرسه توسط گروه‌های جهادی در تمامی شهرستان‌های این استان انجام شده است.

وی افزود: از سال 92 تاکنون 728 تیم آموزشی و درمانی تک تخصصی و چند تخصصی به مناطق محروم و کمتر برخوردار اعزام شده که خدماتی را به طور رایگان به روستائیان محروم ارائه کردند.

انتهای پیام/غ

رفع محرومیت از برخی مناطق استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.