مدیرعامل پارس جم جنوبی گفت: در نیمه اول با برتری به رختکن رفتیم، اما به هر حال در زمین حریف بازی می‌کردیم و خدا را شکر بازی با تساوی به پایان رسید.

بهرام رضائیان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد تساوی پیکان و پارس جم جنوبی گفت: واقعا بازی خوبی بود و بچه ها خیلی تلاش کردند. ما در نیمه اول با برتری به رختکن رفتیم اما به هر حال در زمین حریف بازی می کردیم و بازی شرایط خاص خودش را داشت.خدا را شکر بازی با تساوی به پایان رسید.

او ادامه داد: بهتر است کارشناسان در مورد پنالتی گرفته شده به سود پیکان اظهار نظر کنند.البته آن طور که ما از بالا صحنه را دیدیم به هیچ وجه پنالتی رخ نداد و امیدوارم من اشتباه نکرده باشم. داور بازی جوان بود و پیش از این دیدار بازی های زیادی را سوت زده بود اما در این دیدار شرایط خاص خودش را داشت.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی درواکنش با نتایج ضعیف این تیم در چندهفته اخیرگفت:خیر من این موضوع را قبول ندارم که تیم ما نسبت به نیم فصل نخست با افت مواجه شده است.باید بگویم در نیم فصل دوم قرار داریم و در ضمن شناخت تیم ها از یکدیگر بهتر شده است و شاید تیم ها نقاط قوت تیم ما را شناسایی کرده اند.خدا را شکر شرایط تیم ما در حال حاضر رضایت بخش است همچنین ما سال اول حضورمان در لیگ برتر است و در این بازی انجام شده 30 امتیاز کسب کرده ایم ودر رتبه سوم قرارداریم و این مسئله نشان می دهد بازیکنان تیم ما قدرتمند هستند و لیاقت ماندن در رتبه سوم را دارند.

رضائیان در پایان درباره اینکه آیا سهمیه آسیا را کسب می کنید یا خیر،گفت:تلاش می کنیم اگر موفق به این امر شویم خدا را شکر می کنیم و اگر هم نتوانیم سهمیه را بدست بیاوریم برایمان زیاد مهم نیست.

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل پارس جنوبی جم پس از تساوی تیمش مقابل پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار