امام جمعه موقت ایلام گفت: دشمنان به دنبال فتنه انگیزی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند و هدف آن‌ها این است که مردم را نسبت به انقلاب و ولایت ناراضی کنند و یک فتنه دیگر را به وجود آورند.

دشمنان انقلاب به دنبال فتنه انگیزی هستند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام شمس الدین سراج در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام گفت : مردم بصیر در نهم دی ماه 88 به صحنه آمدند و بساط فتنه‌گران را برچیدند.


وی افزود: در 9 دی سال 88 انقلاب اسلامی توسط دشمنان موردحمله قرار گرفت سازمان سیا حدود 400 میلیون دلار بودجه درست کرده بود که در ایران عضو یابی کنند و بعد از انتخابات کاری نداشته باشند چه کسی رأی بیاورد، مهره این بود اگر فلان کاندیدا رأی بیاورد بگویند تقلب شده است.


سراج تاکید کرد : بنا بود فتنه در تهران به اوج خودش برسد که 60 درصد رسید و بعدازآن به مناطق سنی نشین کردستان برسد و دعوا بین شیعه و سنی اتفاق می‌افتد و آمریکا بیاید به بهانه اینکه نیروی سازمان بین‌الملل است دخالت کند و کل انقلاب را به خیال خام خود از بین ببرد.


وی با توجه به فرموده رهبر انقلاب اظهار  کرد: هدف اصلی دشمنان ما برچیدن انقلاب اسلامی بود که امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرمودند: این جریان پیش‌قراولانش چه دانسته باشند چه ندانسته باشند یک جریانی طراحی‌شده بود و تصادفی نبود و دشمنان این‌ها را (سران فتنه یا خواص بی‌بصیرت) به وسط هول داده است.


امام جمعه موقت ایلام از مردم خواست و گفت: باحضور خود در مراسم 9 دی بار دیگر ولایتمداری و پایبندی خود را به انقلاب، نظام و رهبری اثبات و جهان استکبار را در توطئه علیه انقلاب اسلامی نا‌امید کنند.


انتهای پیام/ه

 

هدف دشمنان انقلاب راه اندازی فتنه ای بزرگ است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.