امام جمعه ملکشاهی اعلام کرد : نمی شود کسی ادعا کند که من ولایی و انقلابی هستم ولی از آن طرف با جدیت تمام و با نقشه های خبیثانه، نهادهای منصوب شده از طرف ولی فقیه را تخریب کند اینان نه تنها انقلابی و ولایی نیستند بلکه فتنه گرند.

تخریب ارکان نظام فتنه گری است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالله امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ملکشاهی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با اعضاء شوراهای هماهنگی سراسر کشور گفت : معظم له نکات مهمی در این زمینه فرمودند خلاصه فرمایشات ایشان در آن جلسه مهم این بود که اولین شاخصه اهل فتنه بی تقوایی است فتنه گر چون تقوا ندارد لذا همان کاری را می کند که دشمن انجام می دهد.


امام جمعه ملکشاهی افزود: لذا مقام معظم رهبری فرمودند متأسفانه برخی افراد بی تقوا در داخل با متهم کردن افراد و دستگاهها و تلاش برای صحیح جلوه دادن دروغ‌های شاخدار بیگانگان، همان کار دشمن را انجام می دهند.


وی تاکید کرد: ویژگی دوم فتنه گران اینست که به جای آنکه سیاست شان دینی باشد دین شان سیاسی است یعنی هر چه سیاست اقتضاء کند همان را انجام می دهند چه شرعی باشد یا نباشد .


امام جمعه ملکشاهی افزود :ویژگی سوم این بود که بعضی از اهل فتنه انقلابی نما هستند ولی انقلابی گر نیستند یعنی اینگونه نیست که اهل فتنه فقط کسانی باشند که قرآن آتش زدند یا علیه نظام شعار سر دادند بلکه بعضی از فتنه گران کسانی هستند که به ظاهر مومن اند و ادعا می کنند که ما انقلابی هستیم ما ولایی هستیم ما به دنبال اهداف نظام هستیم در حالیکه از آن طرف با دشمنان نظام و انقلاب هم سو هستند.

 

 

انتهای پیام/ه

 

تخریب ارکان نظام فتنه گری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.