دبیرکل فدراسیون ورزش های رزمی از برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی موی تای طی اسفندماه سال جاری به میزبان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرهنگ شادنیا، دبیرکل فدراسیون ورزش های رزمی در حاشیه برگزاری دوره آموزشی نظارت بر مسابقات در کرمان از میزبانی کرمان در رقابت های انتخابی تیم ملی موی تای به عنوان یک رویداد ملی بسیار مهم نام برد و گفت: برگزاری مسابقات مهم انتخابی تیم ملی موی تای در کرمان یک رویداد بسیار مهم و تاثیرگذار برای ارتقای جایگاه رزمی کرمان در کشور خواهد بود.

وی افزود: فدراسیون ورزش های رزمی توجه زیادی به توسعه ورزش های رزمی در سطح کشور دارد و به همین جهت استان ها و شهرستان های کشور را بازوهای توانمند خویش می داند.

شادنیا تصریح کرد: کرمان یکی از مهدهای رزمی کشور است و باید با برنامه ریزی مناسب و دقیق به منظور کشف و پرورش استعدادهای رزمی آن گام مهمی برداریم.

وی یادآور شد: فدراسیون ورزش های رزمی طی یک سال گذشته کارنامه بسیار درخشانی داشته و حضور رزمی کاران ایران در مسابقات جهانی و ببن المللی مختلف و کسب عناوین قهرمانی توانسته در ارتقای جایگاه فدراسیون ورزش های رزمی نقش موثری داشته باشد.

انتهای پیام/ب

دوره آموزشی نظارت بر مسابقات با حضور دبیرکل فدراسیون ورزش های رزمی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار