رئیس هیأت اتومبیلرانی شرق استان کرمان گفت: به منظور شناسایی ظرفیت‌های گردشگری شرق استان کرمان، رالی شرق کشور در ریگان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛محمدسجادی رئیس هیأت اتومبیلرانی شرق استان کرمان گفت: رالی اتومبیلرانی شرق کشور به مدت سه روز در شهرستان‌های شرقی استان کرمان برگزار شد.

رالی بزرگ جنوب شرق کشور در ریگان پایان یافت

وی افزود: در این رالی ۸۰ اتومبیلران از استان‌های کرمان و سیستان بلوچستان مسیر کویری چهار شهرستان بم، ریگان، فهرج و نرماشیر را طی و در پایان در بلندترین تپه‌های شنی ایران به مسابقه پرداختند.

رئیس هیأت اتومبیلرانی شرق استان کرمان عنوان کرد: در این رالی بیش از ۲۵۰ نفر از اتومبیلرانان استان کرمان و سیستان و بلوچستان شرکت داشتند.

رالی بزرگ جنوب شرق کشور در ریگان پایان یافت

سجادی هدف از برگزاری این رالی ریگ‌نوردی را شناسایی ظرفیت‌های شرق استان کرمان برشمرد و گفت: این رالی به مناسبت ۵ دی ماه برگزار شد.

وی افزود: این گونه برنامه‌ها می‌تواند کمک شایانی به صنعت توریست منطقه داشته باشد و این برنامه در سال‌های آینده نیز برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت اتومبیلرانی شرق استان کرمان بیان داشت: این رالی برای سومین بار در بلندترین تپه‌های شنی ایران برگزار شد و در آینده نزدیک مسابقات اتومبیلرانی به صورت بین‌المللی در بلندترین تپه‌های شنی ایران در ریگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/پ

 

برگزاری مسابقات رالی در ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.