آیت الله قربانی و سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی مشترک از آحاد گیلانیان غیور و ولایت مدار برای شرکت در تجمع بزرگ 9 دی دعوت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ در بخش هایی از این پیام تاکید شده است پیش گامی مردم غیور گیلان در مهار فتنه سال 88 و دشمن شناسی و زمان شناسی این مردم غیرتمند سند افتخار بزرگی در کارنامه انقلابی گیلان سرافراز است که دل رهبری معظم انقلاب را شاد و دشمنان اسلام و ایران را مایوس کرد.

در بخش دیگری از این پیام با تاکید بر تداوم بصیرت و دشمن شناسی گیلانیان همیشه در صحنه آمده است امروز هم مردم بصیر و آگاه گیلان با حضور پرشور در تجمع بزرگ 9 دی که ساعت 10 در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می شود به بدخواهان انقلاب اسلامی خواهند فهماند هیچ گاه به دشمنان اجازه دست اندازی به آرمان های امام راحل و ارزش های انقلاب اسلامی را که با خون هزاران شهید به دست آمده است نخواهند داد و تا پای جان از حریم ولایت فقیه حراست و حفاظت خواهند کرد.

در پایان پیام آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان آمده است : 8 و 9 دی سند هوشیاری ملت در برابر فتنه و فتنه گران است و یقینا این هوشیاری همچنان پابرجا خواهد بود.

انتهای پیام/اص

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه استان به مناسبت 9دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.