امام جمعه زابل گفت: کودتای فتنه گران در سال ۸۸ در ایران توانایی ساقط کردن چند کشور و دولت را داشت چرا که انگلیس و آمریکا در آن ورود مستقیم کرده بودند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام علی اکبر کیخا امام جمعه زابل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زابل افزود: رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور با بصیرت و بسیجی مردم در صحنه تمام بلایا را خنثی کرد.

وی اظهارداشت: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی ایران استکبار جهانی برای سرکوبی آن در تلاش است و تاکنون با ترور شخصیت‌های کلیدی، تحمیل هشت سال جنگ، کودتای مخملی و توطئه‌ها و ترفند‌های مختلف در صدد نابودی این انقلاب بود و هنوز هم در حال برنامه ریزی است.

امام جمعه زابل فتنه سال ۸۸ را سخت‌ترین فتنه‌ها و کودتای لایه دار در عمر با برکت انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: حضور افزون بر ۸۵ درصدی مردم در پای صندوق رای در انتخابات ریاست جمهوری لرزه بر اندام دشمن انداخت و طرح شایعه تقلب در هفته‌ها و ماه‌های قبل از انتخابات توسط افرادی شاخص قطعه‌ای از پازل دشمن بود.

وی گفت: افرادی جاه طلب، اسیر هوای نفس، خواسته و یا نخواسته سرباز استکبار جهانی شدند تا به حکومت برسند در حالی که نزدیک بود این انقلاب ساقط شود.

حجت الاسلام کیخا با اشاره به حصر خانوادگی این افراد تاکید کرد: این افراد کارشان از جاسوسی بدتر بود و در هر کشور دیگری بودند حکم آن‌ها اعدام بود، اما رحمت انقلاب بخاطر مصالحی شامل این افراد شد.

وی اظهارداشت: تاریخ فتنه‌ها باید در روز ۹ دی بازخوانی شود تا از تکرار چنین فتنه‌ها و دسیسه‌هایی جلوگیری شود.

امام جمعه زابل تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌های جهان متفاوت است چرا که این انقلاب بدنبال ایجاد تمدن اسلامی است و پرتو آن همه را مات، مبهوت و خیره کرده است و استکبار جهانی را به دست و پا انداخته است.

انتهای پیام/ع

بصیرت و ایمان دینی مردم ایران موجب خاموشی فتنه ۸۸ شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار