ائتلاف میز وحدت دموکراتیک ونزوئلا که احزاب سیاسی مخالف دولت مادورو را گرد هم آورده نامزد مشترکی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده این کشور معرفی خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ احزاب و تشکل‌های سیاسی مخالف در ونزوئلا که بر سر راهبرد مقابله با نیکلاس مادورو رئیس جمهور سوسیالیست کشورشان اختلاف نظر دارند، روز جمعه تعهد کردند نامزد مشترکی را برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده کشورشان معرفی کنند.

ائتلاف میز وحدت دموکراتیک ونزوئلا که احزاب سیاسی مخالف دولت مادورو را گرد هم آورده است، در بیانیه‌ای اعلام کرد "ما تعهد می‌کنیم وحدت خود را برای رقابت با نیکلاس مادورو در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده تقویت و برای این کار یک نامزد مشترک در انتخابات معرفی کنیم. "

ائتلاف میز وحدت دموکراتیک ونزوئلا که در انتخابات منطقه‌ای و شهرداری‌های ونزوئلا از حزب حاکم شکست خورد، مشخص نکرده است برای انتخاب و معرفی رقیب نیکلاس مادورو در انتخابات ریاست جمهوری آینده چه سازوکاری را به کار خواهد گرفت.
لوئیس فلوریدو نماینده جناح مخالف ونزوئلا در پارلمان چند روز پیش اعلام کرده بود برای این کار (انتخاب نامزد مشترک برای انتخابات آینده) به زودی انتخابات مقدماتی در داخل احزاب آغاز خواهد شد.

مقامات کاراکاس اعلام کرده اند سه حزب اصلی مخالف ونزوئلا که انتخابات پارلمانی اخیر کشور را تحریم کرده بودند، برای این که اجازه شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را داشته باشند باید دوباره ثبت نام کنند. این تصمیم را مجلس موسسان ونزوئلا که به ابتکار نیکلاس مادورو تاسیس شد و اوت گذشته فعالیت خود را آغاز کرد، اتخاذ کرده است.

انتهای پیام/

اتحاد احزاب مخالفت دولت ونزوئلا برای انتخابات ریاست جمهوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار