عضو فراکسیون امید گفت: مردم در ۹ دی نشان دادند که وقتی پای نظام و رهبری در میان باشد، به رسالتشان در پایبندی به این اصول عمل می‌کنند.

عثمانی:محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه ۹ دی یک روز تاریخی و تاریخ‌ساز در جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در این روز مردم نشان دادند که وقتی پای نظام و رهبری در میان باشد، به رسالتشان در پایبندی به نظام و رهبری عمل می‌کنند.

وی درباره اثرات ٩ دی در آرامش کشور در سال‌های بعد از فتنه ٨٨ ادامه داد: این حماسه موجب واکسینه شدن جامعه شد و اگر ۹ دی ۸۸ نبود، شاید ما در هر انتخاباتی چنین چالش‌هایی را داشتیم.

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه ٩ دی نوعی بازدارندگی ایجاد کرد تا هزینه‌ای متوجه نظام نشود، تاکید کرد: درایت و بصیرت برای حمایت از نظام و اصل حاکمیت باعث شد که در دوره‌های دیگر و به ویژه انتخابات‌های بعدی علی رغم اینکه زمینه شیطنت همواره وجود داشت، آرامش در کشور برقرار شود.

عثمانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا حضور مردم در ٩ دی برای دفاع و حمایت از شخصیت خاصی بود، اظهار کرد: در ۹ دی بحث حمایت از شخص خاصی در انتخابات مطرح نبود بلکه بحث اصلی، پایبندی به نظام و رهبری بود.

وی خاطرنشان کرد: مردم در این روز ثابت کردند علی رغم اینکه جریان‌های سیاسی مختلف نقش خودشان را در جامعه دارند، اما اگر قرار باشد اصل نظام مورد هدف و خدشه قرار گیرد، پای کار و در صحنه هستند و اجازه چنین توطئه‌هایی را نه به جناح‌های مختلف سیاسی داخل و نه به دشمنان می‌دهند که بتوانند به ملت و نظام اسلامی ما لطمه بزنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار