نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن به دنبال خدشه‎دار کردن بصیرت و بیداری ملت ایران است.

دشمن به دنبال خدشه‎دار کردن بصیرت و بیداری ملت استبه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ آیت‌الله علیرضا اسلامیان به مناسبت یوم الله ۹ دی و در گردهمایی بصیرت و میثاق با ولایت، در آستان مقدس امامزاده سید عزیزالله (ع) شهر کیان، بصیرت و بینش دینی مردم را عامل عزت و قوام نظام اسلامی و ملت ایران در دنیا بیان کرد و گفت: دشمن به دنبال خدشه دار کردن این بصیرت و بیداری است.

وی افزود: بصیرت و آگاهی مردم بر گرفته از رهنمود‌های مقام معظم رهبری است و هر جا این بصیرت و بیداری به کار گرفته شود، موفقیت به دنبال دارد.

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: دشمن در سال ۸۸ با برنامه ریزی قبلی، عقاید و بینش مردم را نشانه گرفته بود، اما مردم در ۹ دی، بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

اسلامیان در ادامه با اشاره به آسیبب‌های فضای مجازی به عنوان یک تهدید برای جامعه و بویژه نسل جوان اظهار داشت: امروزه جوانان، نوجوانان و کودکان ما بدون هیچ محدودیتی از فضای مسموم مجازی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها و خصوصاً جوانان و نوجوانان، بیشتر وقت خود را در فضای مجازی می‌گذرانند گفت: والدین و مسئولان باید برای استفاده بهینه از این فضا، تمهیدات لازم را بیاندیشند.

شهر کیان در فاصله ۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ش

مردم در ۹ دی، بصیرت خود را به نمایش گذاشتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار