آخرین وضعیت پروژه تقاطع میدان آذربایجان تبریز

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: پروژه تقاطع میدان آذربایجان در ورودی شهر و از سمت غرب تبریز تعریف شده بود که به دو شکل در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حسین منیری‌فر مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تقاطع میدان آذربایجان گفت: پروژه تقاطع میدان آذربایجان در ورودی شهر و از سمت غرب تبریز تعریف شده بود و به دو شکل در حال انجام است.

وی افزود: یک بخش از پروژه توسط شهرداری منطقه چهار در حال انجام است و بخش دیگر اجرای رمپ‌های ورودی توسط سازمان عمران شهرداری تبریز است که هم اکنون در حال اجراست.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با افتتاح کامل پروژه، شاهد هیچ‌گونه مشکل ترافیکی اعم از تقاطع‌های ضربدری و مسافران در حال تردد به شهرستان مرند نباشیم.

وی با اشاره به اینکه فاز اول پروژه میدان آذربایجان به سمت پاسداران و بالعکس است، افزود: البته عمده ترافیک نیز در همین بخش بود، از این رو این فاز به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

منیری‌فر ابراز کرد: دو مسیر در این میدان باقی مانده که یک مسیر آذربایجان به سمت بابایی و مسیر دیگر بابایی به سمت آذربایجان است که کارها و فعالیت‌های عمده این بخش انجام شده و در حال تکمیل سایر نواقص هستیم.

وی با تاکید به اینکه براساس دستور شهرداری تبریز قرار بر تکمیل این دو مسیر تا نوروز سال جدید است،گفت: در حال حاضر این میدان به طور کامل تکمیل نشده است و برخی نخاله‌ها و خاک‌ها موجب ترافیک شده است که در اسرع وقت با نصب علایم ترافیکی سرعت به تکمیل پروژه داده می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

تکمیل دومسیرتقاطع میدان آذربایجان تا نوروز سال 97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.