لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان به مناسبت حماسه ۹ دی بیانیه صادر کرد.

بیانیه لشکر ۳۰ گرگان به مناسبت حماسه ۹ دیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛  بیانیه صادر شده از لشکر 30 و 230 شهید متاجی گرگان بدین شرح است :
 
بسم الله الرحمن الرحیم
حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز ایران اسلامی در راهپیمایی نهم دی ماه سال ۱۳۸۸، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.
نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

یوم الله ماندگاری که در آن، ملت همیشه در صحنه با خلق حماسه‌ای عظیم دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخته و قلب امام زمان (عج) و نایب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را شاد کرد.

نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان و خروش ملت ایران در دفاع از آل الله در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات، در روز عاشورای حسینی و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

در این روز مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می‌شناسند و هرگز، نه راه را گم می‌کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می‌دارند و به این جمله حضرت امام (ره) که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیب نرسد» معتقد و در عمل به آن پایبند هستند.

یقیناً نهم دی یکی از الطاف خفیه خداوند متعال به ملت حق مدار و ولایت دوست ایران اسلامی است که با انسجام ملی، مردم سالاری دینی را با هدایت پیر و مرادشان در کشور حاکم کرده‌اند و در گسترش عدالت با تأسی به مقتدایشان حضور آگاهانه دارند و در مقابله با هر گونه تعرض، مردانه در صحنه حضور داشته و همانگونه که با صلابت و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس ایستادند و با تقدیم هزاران شهید پاسخی دندان شکن به دشمن دادند، امروز نیز با ایمان و پایبندی به ارزش‌های اسلامی تا پای جان از سرزمینشان دفاع خواهند کرد.

رزمندگان ولایتمدار لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی سرلشکر شهید اسدالله متاجی گرگان، ضمن گرامیداشت این حماسه به یادماندنی، همراه با امت شهید پرور آمادگی حضور خود در تمامی صحنه‌های دفاع از انقلاب، نظام و پیوند عاشورایی با ولایت را اعلام می‌نمایند و معتقدند به فضل الهی و با بصیرت و ولایت مداری ملت ایران، اجازه تکرار چنین تجربه تلخی را نخواهند داد.

انتهای پیام/م
 

لشکر ۳۰ گرگان به مناسبت حماسه ۹ دی بیانیه صادر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.