نماینده ولی فقیه درخراسان شمالی :

حماسه نهم دی ماه نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه درخراسان شمالی در گرامیداشت حماسه نهم دی ماه که در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد ،گفت : اگر امروز عده ای بنا دارند در انقلاب اسلامی فتنه کنند بیایند و حضور پرشور و انقلابی مردم را در تمام صحنه ها ببینند.

وی افزود: اگر کسی حرفی برای گفتن دارد نباید کاری کنند که منافقین در بین ما نفوذ کند ، مردم بیدار باشند که دشمنان ما بنا دارند در سالگرد نابودی فتنه 88 فتنه های دیگری را رقم بزنند که البته این بار مردم اجازه نفوذ فتنه را نخواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی گفت : امروز آمریکا و عربستان، دشمنان شکست خورده ایران هستند و در سراشیبی سقوط قرار گرفتند .

نماینده ولی فقیه درخراسان شمالی با اشاره به اینکه سه انقلاب در جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاده است، بیان کرد: انقلاب اول ،امام خمینی (ره) مردم را بصیرت دادند تا علیه دشمنان نظام به پا خیزند ، انقلاب دوم دانشجویان آمدند و لانه جاسوسی را تسخیر کردند و در انقلاب سوم مردم بدون فرمان کسی در خیابان های تهران و شهرستان ها به میدان آمدند تا ریشه فتنه و فتنه گران را از بین ببرند.

وی افزود : ملت انقلاب اسلامی ایران هرجا که باشند می توانند نقش آفرینی کنند .

انتهای پیام/آ

مراسم گرامیداشت نهم دی ماه در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.