نماینده مردم ایلام از اختصاص5میلیاردتومان اعتباربه سدسیکان شهرستان دره شهرخبر داد.

اختصاص5میلیاردتومان اعتبار به سد سیکان دره شهر

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ شادمهر کاظم‌زاده گفت: خوشبختانه در لایحه بودجه‌ای که دولت تقدیم مجلس کرد با توجه به پیگیری‌های قبلی به عمل‌آمده برای نخستین بار امسال مبلغ 5 میلیارد تومان در ردیف بودجه برای سد سیکان دره شهر اختصاص‌یافته است.
 
وی اظهارکرد: در تلاش هستیم که در کمیسیون تلفیق بودجه این رقم را افزایش دهیم و سال آینده انشا الله شاهد عملیاتی و اجرایی کردن سد سیکان باشیم.
 
نماینده شهرستان‌های دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی افزود: در خصوص راههای روستایی 4000 تن قیر از یکی از بندهای تبصره بودجه 95 از وزارت راه و شهرسازی مجوز گرفتیم و در سطح حوزه انتخابیه چهار شهرستان راههای روستایی خوبی آسفالت شده است.
 
کاظم‌زاده بیان کرد: آخرین مورد روکش راه روستایی چم کلان به طول 5 کیلومتر و اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان بود که انجام گرفت.
 
وی افزود: کل حجم قرارداد در سطح حوزه انتخابیه 4 میلیارد تومان فارغ از اعتبارات ملی و ردیف‌های شهرستانی و استانی بود که خوشبختانه راهه‌ای روستایی مختلفی در سطح شهرستان‌های بدره (تلخاب، گله دار، زرانگوش و زید) آبدانان (ژیور، گل گل، وجه کبودها، گنداب) دره شهر (شیخ مکان و چمکلان) به‌زودی روستای فرخ‌آباد در دهلران و روستای بردی در زرین‌آباد و یکسری روستاها در قالب همین تبصره به مبلغ 4 میلیارد تومان در قالب 4000 تن قیر نزدیک به 60 کیلومتر راه روستایی که سالیان زیادی بود غافل مانده بود باهمت مسئولین راه و شهرسازی به سرانجام رسید.

 

انتهای پیام/ع

 

اختصاص اعتبار به سد سیکان دره شهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.