یک استاد حوزه ودانشگاه گفت: حضور مردم در مراسم گرامی داشت ۹دی نشان قدر شناسی آنها از نظام و رهبری است.

حضور مردم در مراسم ۹ دی نشان قدر شناسی از نظام و رهبری استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام مرتضی دهشت افزود: یوم الله۹ دی روز بسیار مهم و سرنوشت ساز در انقلاب بزرگ و الهی ملت ایران است و وظیفه ما داشتن بصیرت نسبت به این روز می باشد.


وی افزود: برخی روز ها را خداوند به نام خود نام گذاری می کند و این یکی از شعائر الهی می باشد و یوم الله روز قدرت نمایی خداوند است که در تاریخ یوم الله های زیادی داریم.


استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: اگر دقت داشته باشیم و مسائل ۹ دی ۸۸ را خوب بررسی کنیم خواهیم دید که این روز یوم الله است و خداوند به ملت ایران و جهانیان قدرت خود را نشان داد و باعث شد تا برخی در محاسبات خود تجدید نظر کنند.


عضو شورای تبلیغ حوزه علمیه خراسان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران وابسته به شخص و یا گروهی نیست که بتوان آن را از بین برد. این یک انقلاب الهی است و به این راحتی ها نخواهند توانست این انقلاب را از بین ببرند.


دهشت بیان کرد: شاهد هستید که رئیس جمهور نادان آمریکا در دعوای خود با کره شمالی از حمله نظامی صحبت می کند ولی همین رئیس جمهور به واسطه حمایت های مردم از ملت و انقلاب جرات نمی کند از بحث نظامی علیه ایران سخنان به زبان آورد و این اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.


وی عنوان کرد: اگر مسئولین ما به صحبت های رهبری گوش فرا دهند و این کشور را با نگاه اقتصادی مدیریت کنند شاهد وابستگی و یا این گونه اعتراضات خیابانی نخواهیم بود و جمهوری اسلامی روی پای خود خواهد ایستاد.


این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اعتراضات چند روز اخیر در برخی نقاط کشور اعلام کرد: درست است که مردم مشکل دارند و این هم که مردم باید مطالبه گر باشند نکته به حقی است ولی هر مشکلی راه خود را دارد و به خیابان ریختن و بیت المال را تخریب کردن چاره کار نیست.


دهشت بیان کرد: حضور مردم در مراسم ۹ دی قدر شناسی آن ها است و این ملت آنچه وظیفه داشتند انجام داده و حال نوبت مسئولین است که به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام//ح.ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار