نماینده ولی فقیه در سپاه قدس رمز پیروزی ملت ایران در بزنگاه های گوناگون را پذیرش ولایت الهی و ایمان راسخ عنوان کرد و گفت: ۹ دی فتنه ۲۰ ساله را کور کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حجت الاسلام علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در تجمع بزرگ مردم کرمانشاه گفت: اگر امتی به سمت نور حرکت کرد، سرپرستی این جامعه به دست خدا می افتد و خداوند والی این جامعه می شود و هر زمان جامعه ای از ظلمت عبور کرده و به سمت نور برود آن ایام، ایام الهی می شود.

سخنران مراسم گرامیداشت ۹ دی در کرمانشاه افزود: این عظمت ها که می توان آفرید عامل عزت جامعه اسلامی و بزرگی یک ملت است.

این مسئول با بیان اینکه یکی از این ایام الله نهم دی ماه است، گفت: در سال ۸۸ ملت ایران در تمام شهرها و روستاها یک حماسه عظیم آفریدند.

وی یادآور شد: دنیا باور نمی کرد ملتی با دست خالی به اینجا برسد و دلیل آن چیزی نیست جز اینکه پشتیبان این ملت قدرتی بود که تمام قدرت های دنیا نمی توانستند این قدرت را بشکنند. آن قدرت، قدرت خدا بود که پشت سر این ملت قرار داشت و کسانی که باور نمی کردند، دیدند.

 

شیرازی گفت: طراحی فتنه ۸۸ یک طراحی پیچیده بود و برنامه ریزی کرده بودند. کسی باور نمی کرد و حتی در روزنامه یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری علیه امام (ره) و انقلاب وارد فاز شدند.

وی گفت: بعضی ها هم در کشور غافل شدند و بر تبل تقلب کوبیدند مقام معظم رهبری فرمودند، این آقایانی که می گفتند در انتخابات سال ۸۸ تقلب شده است، در جلسات خصوصی خود می گویند که تقلبی در کار نبود و امکان تقلب وجود نداشت. چرا این حرفها را نمی آیند علنا در میان مردم بزنند.

شیرازی ادامه داد: برخی امروز در کشور می گویند که سران فتنه باید آزاد باشند، آزاد باشند که فتنه کنند؟ نخیر ملت انقلابی ایران، شهید داده و ملت غیور کرمانشاه اجازه نمی دهد که فتنه گران دوباره درون این کشور بیایند و فتنه کنند و به بخواهند انقلاب ما را تضعیف کنند. این ملت پای ارزش ها، انقلاب، ولایت و دین خود ایستاده است.

انتهای پیام/ز

طراحی فتنه ۸۸ یک طراحی پیچیده بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.