مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: حمیدرضا جهانیان به دلیل اینکه سرمربیگری نفت مقابل فولاد را قبول نکردم از من شکایت کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: جلسه ای را با مسئولان سازمان لیگ،بازیکنان تیم فوتبال و فوتسال نفت تهران  برگزار و در مورد مسائل مختلف با یکدیگر صحبت کردیم و آنها مشکلاتی را که داشتند برای ما بازگو کردند. همچنین اقداماتی را که پیش بینی کرده بودیم با سازمان لیگ انجام دادیم.قرار است تا ساعتی دیگر به دیدار هیئت واگذاری نفت بروم.همچنین در نهایت گزارش این جلسات را برای وزیر ورزش ارسال می کنم.در ضمن باید بگویم به بازیکنان اعلام کرده ایم که مشکلشان قطع به یقین حل می شود و باید فردا ساعت 11:30 باید سر تمرین بروند.با تصمیماتی که در این 2جلسه گرفته می شود تکلیف تیم نفت تا فردا مشخص می شود.البته نفت همچنان با قدرت به کارش در تهران ادامه می دهد.

او درباره این که جهانیان از او شکایت کرده است، گفت‌: جهانیان برای دیدار تیم نفت مقابل فولاد برای من را به عنوان مربی معرفی کرد و  به دلیل اینکه سرمربیگری نفت مقابل فولاد را قبول نکردم از من شکایت کرده است. من و بهاروند از بازیکنان خواهش کردیم که وظایف حرفه‌ای خود را پیگیری کنند و آنها طبق قولی که به ما داده اند قطعا فردا در تمرین حاضر می شوند.

گل محمدی در مورد اینکه آیا امشب تکلیف سرمربی و مالک نفت مشخص می‌شود، گفت: هماهنگ کردیم که توسط سازمان لیگ یا وزارت نفت یک تصمیم قطعی در این مورد گرفته شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در مورد اینکه آیا سازمان لیگ می‌تواند تیم داری کند یا خیر،گفت: سازمان لیگ نمی‌تواند تیم‌داری کند اما آنها می‌توانند نقش حمایتی از بخش خصوصی را داشته باشند و به طور موقت به عنوان حامی مالی باشند.

گل محمدی در مورد وضعیت حمیدرضا جهانیان در نفت تهران بیان کرد: باید بگویم از نظر ما روزی که مجوز جهانیان از طرف اداره کل تمدید نشد بحث حضور او در تیم نفت پایان یافته قلمداد شد.

تیم نفت متعلق به شرکت نفت است

او درمورد اینکه آیا اقدامی برای حل مشکل نفت انجام می‌دهند یا خیر،گفت: مسئولیت این کار با مجمع واگذاری باشگاه نفت است. من امروز برای انجام آخرین هماهنگی‌ها به دیدار آنها می‌روم و هر کمکی لازم باشد دریغ نمی کنیم.از طرفی تیم نفت متعلق به شرکت نفت است.

مدیر کل ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا قرار است بازیکنی از این تیم جدا شود یا خیر؟ عنوان کرد: تلاش ما این است که با تمهیداتی که باشگاه نفت دنبال می‌کند هیچ بازیکنی جدا نشود تا این تیم به عنوان یکی از سرمایه‌های تهران در لیگ برتر و فوتبال کشورمان نه تنها باقی بماند بلکه با قدرت هم کارش را پیش ببرد.

او در واکنش به اظهارات کمالوند درباره این که اگر وزارت نفت، قصد تیم داری ندارد وضعیت این تیم به سرنوشت نفت تهران دچار نکند، گفت‌: من مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران هستم و مسئولیت دولتی دارم و نماینده دولت در ورزش و جوانان تهران هستم. از تمام سیاست‌های دولت به عنوان یک کارگزار حمایت می‌کنم. تمام تلاشم بر این است که این مسئولیت‌ها با حل مسائل و مشکلات ورزش و جوانان استان همراه باشد. من فقط درباره مسئولیت خودم می‌توانم صحبت کنم. من برای وزیر نفت و مقامات سایر دستگاه‌ها و همین طور مقام مافوق خودم تعیین تکلیف نمی‌کنم و تلاشم را می کنم تا کارم را به نحو احسن انجام دهم.

در فوتبال هیچ اتفاقی قابل پیش‌بینی نیست 

او در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی و مدیرعامل تیم تا پایان فصل به کارشان ادامه‌ می‌دهند یا خیر؟پاسخ داد: در فوتبال هیچ اتفاقی قابل پیش‌بینی نیست و من درباره فردای حال خودم هم نمی‌توانم چیزی به شما بگویم. حتی یک ثانیه هم روی نیمکت نفت تهران حضور نداشتم.متاسفانه بازیکنان فوتسال هم نزدیک به چهار ماه می شود که حتی یک ریال هم دریافت نکرده اند و قرار شد ظرف چند روز آینده مشکلات آنها را حل و فصل کنیم تا خیالشان راحت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار